Zarządzanie Zespołem Sprzedaży - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Doradca Consultants Sp. z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Zarządzanie Zespołem Sprzedaży - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Po szkoleniu każdy z uczestników będzie:
    • potrafił wyjaśnić istotne różnice między efektywnym sprzedawcą a efektywnym szefem zespołu sprzedażowego
    • potrafił stworzyć i wdrożyć taktyczny plan sprzedaży
    • rozumiał Cykl Relacji z Klientem i zarządzał relacjami z kluczowymi i strategicznymi klientami
    • rozumiał teorię motywacji i potrafił tworzyć strategię utrzymującą wysoki poziom motywacji handlowców
    • rozumiał wpływ stylów zarządzania i róŜnych stylów zachowań na efekt zarządzania
    • potrafił prowadzić efektywne, produktywne zebrania
    • potrafił prowadzić konstruktywny, motywujący coaching
  • Szczegółowe informacje
    Szkolenie przeznaczone dla menedżerów zespołów sprzedażowych. Porusza najistotniejsze zagadnienia zarządzania zespołem sprzedażowym: od wykorzystania technik podnoszenia efektywności działań sprzedażowych, poprzez motywację do wskazania skutecznych zachowań kierowniczych.

    Zawartość programu
    Rola Sales Managera
    •  Manager jako zasób deficytowy.
    •  Zarządzanie a sprzedawanie.
    •  Wywieranie pozytywnego wpływu zarówno na klientów, jak i na podwładnych.

    Planowanie taktyki sprzedaży
    •  Planowanie strategii sprzedaży.
    •  Matryce siły i atrakcyjności.
    •  Wykorzystywanie zasobów.
    •  Planowanie i przegląd strategii z handlowcami.
    •  Metody analizowania działań pracowników służące śledzeniu postępów i identyfikacji obszarów do coachingu.

    Zarządzanie relacjami z klientem
    •  Zrozumienie cyklu relacji z klientem.
    •  Planowanie i przegląd strategii CRM z zespołem.
    •  Zapewnienie właściwego poziomu interakcji z klientami.

    Motywowanie zespołu
    •  Stosowanie sprawdzonych teorii, aby zrozumieć, co motywuje sprzedawców.
    •  Bariery, czynniki obniżające motywację i sposoby radzenia sobie z nimi.
    •  Skuteczne strategie motywacyjne.

    Przywództwo
    •  Odpowiedni styl zarządzania managera.
    •  Kiedy stosować jaki styl?
    •  Teoria przywództwa sytuacyjnego. Zachowania skutecznego managera
    •  Świadomość naturalnego stylu managera i jego elastyczności.
    •  Czy managerowi łatwo przystosować się do zastanej sytuacji?
    •  Jak zachowanie managera wpływa na innych?
    •  11 kategorii profilowania zachowań.

    Style wywierania wpływu i przekonywania:
    Push/Pull.
    Zebrania
    •  Określanie jasnych, zrozumiałych celów.
    •  Realizacja założonych celów.
    •  Prowadzenie efektywnych i produktywnych zebrań.
    •  Wyniki badań: spotkania filtrujące i wzmacniające.

Inne informacje związane z Handel

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |