Home > Kursy i Szkolenia > Handel > Warszawa > SPIN® Technika Efektywnej Sprzedaży - Szkolenie - Warszawa - Mazowieckie

SPIN® Technika Efektywnej Sprzedaży - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Doradca Consultants Sp. z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły SPIN® Technika Efektywnej Sprzedaży - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Po szkoleniu każdy z uczestników będzie:
    • znał mocne i słabe strony swojego obecnego stylu sprzedaży
    • rozumiał psychologię potrzeb klientów i będzie w stanie te potrzeby identyfikować
    • potrafił jednoznacznie określić kluczowe zachowania i umiejętności stosowane przez najbardziej efektywnych sprzedawców
    • potrafił zaplanować i przygotować spotkanie handlowe z wykorzystaniem tych zachowań
    • umiał stosować poznane zachowania w celu rozwijania potrzeb klienta i minimalizowania prawdopodobieństwa powstawania zastrzeżeń
    • znał strategię postępowania z trudnymi klientami – zgłaszającymi dużo zastrzeżeń lub nisko reagującymi
    • posiadał wytyczony zakres działań, zmierzający do kontynuacji rozwoju umiejętności po zakończeniu programu.
  • Szczegółowe informacje
    Program jest przeznaczony dla wszystkich osób zaangażowanych w sprzedaż skomplikowanych, wysokowartościowych towarów lub usług w relacji business-to-business, gdzie w grę wchodzi kontakt z klientem lub podejmowanie poważnych decyzji. Grupy szkoleniowe nie muszą być jednorodne, dopuszczalne jest mieszanie osób na różnych poziomach kompetencji i wiedzy, pod warunkiem, że będą one w stanie efektywnie pracować razem, jako równoprawni i aktywni uczestnicy szkolenia.

    Zawartość programu
    •  Podstawowe zasady Analizy Zachowań - sposób jej wykorzystania w badaniach i rozwoju umiejętności.
    •  Autodiagnoza – określenie naturalnego stylu przekonywania każdego z uczestników.
    •  Psychologia potrzeb klienta – potrzeby potencjalne i jawne – co nam mówią o gotowości klienta do zakupu – które z nich prognozują sukces w sprzedaży.
    •  Otwieranie spotkania – jak unikać nieporozumień na wstępie – uzyskanie zgody na zadawanie pytań.
    •  Stosowanie Modelu SPIN®w celu rozwijania potrzeb:
    ƒ  Pytania Sytuacyjne
    ƒ  Pytania Problemowe
    ƒ  Pytania Implikacyjne 
    ƒ  Pytania Naprowadzające 
    •  Prezentacja możliwości – prawdziwa definicja korzyści – ryzyko w eksponowaniu cech i zalet.
    •  Zastrzeżenia klienta – jak im zapobiegać – jak sobie z nimi radzić.
    •  Osoby nisko reagujące – dlaczego są niebezpieczne – jak sobie z nimi radzić.
    •  Zamykanie – jedna prosta droga do osiągania porozumienia.

Inne informacje związane z Handel

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |