Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Poznanie wymagań formalnych i dobrej praktyki w zakresie postępowania z reklamacjami.
* Poznanie zasad bezpiecznego zawierania umów - pod kątem odpowiedzialności w przypadku roszczeń reklamacyjnych.
* Podniesienie kwalifikacji pracowników i skuteczności...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
PROGRAM SZKOELNIA:
1. PRZYCHODZI KLIENT DO SKLEPU...
Co decyduje o satysfakcji klienta - analiza czynnikówTypologia klientówJak tworzymy „trudnych klientów"
2. CZEGO TEN KLIENT CHCE?
Analiza motywacji klientówBadanie potrzebObsługa od a do zEtapy...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
* zwiększenie skuteczności komunikacji realizowanej za pomocą słowa (pisanego, mówionego),
* zwiększenie skuteczności samodzielnie przygotowywanych materiałów promocyjnych,
* zwiększenie skuteczności komunikacji bezpośredniej i pośredniej (rozmowy telefoniczne,...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Przedstawienie uczestnikom metod i sposobów jakimi bada się skuteczność działań promocyjno reklamowych oraz metod planowania i interpretacji badań. Czas trwania szkolenia: 2 dni (14 godzin zegarowych) Program szkolenia: Źródła wiedzy na temat rynku.Metody i...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest poznanie najstarszego i najpowszechniej stosowanego modelu dochodzenia do twórczych rozwiązań (Creative Problem Solving Osborna I Parnesa).
Nabycie umiejętności świadomego i praktycznego stosowania wyobraźni i twórczego potencjału do rozwiązywania...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
# zwiększenie profesjonalizmu w sprzedaży powierzchni reklamowej,
# nabycie umiejętności w zakresie technik sprzedaży,
# poznanie korzyści, jakie osięgnie kllient kupując poszczególne rodzaje reklam,
# zwiększenie skuteczności w pozyskiwaniu nowych klientów....
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Przedstawienie uczestnikom zasad planowania mediów w domach mediowych, zasad podziału budżetu, doboru nośników, optymalizacji budżetu reklamowego, parametrów mediowych oraz praktyczne wskazówki jak skutecznie zarządzać współpracą z domem mediowym. Program szkolenia:...
Kategoria:Handel
Typ:Zaoczne
Szkolenie niezbędne dla handlowców, niezależnie od stażu pracy i osiąganych wyników,
również dla początkujących. W zależności od potrzeb grupy adaptujemy
program w taki sposób, by przyniósł on oczekiwane - skuteczność
sprzedaży i satysfakcję Klienta....
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
MODUŁ 1 - Przygotowanie do rozmowy telefonicznej.1. Zbieranie informacji na temat potencjalnego klienta. Planowanie rozmowy telefonicznej. Czas Rozmowy telefonicznej. Wzbudzanie zainteresowania w pierwszych zdaniach rozmowy. Techniki wzbudzania...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
Kurs powstał w wyniku wzrostu zapotrzebowania
na telemarketerów na rynku pracy. Wraz z nim ewoluowały też wymagania
wobec kandydatów na to stanowisko. Dzisiaj nie jest to zajęcie dla
każdego, ale wyłącznie dla wykwalifikowanej i kompetentnej kadry. Braki
w doświadczeniu...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:Zaoczne
Program:
1. Co to jest public relations - definicja - zakres - strategiczna rola
2. Identyfikacja odbiorców przekazu public relations 3. Public Relations a tożsamość przedsiębiorstwa 4. Public Relations w sytuacjach kryzysowych 5. Internetowy...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
Podczas całego dnia warsztatów uczestnicy będą angażowani w różne zabawy i ćwiczenia w czasie których będą poznawać metody oraz sposoby projektowania prezentacji, które pozwolą spojrzeć na prezentację w nowy sposób. Warsztaty nie są o tym jak rozpocząć używanie...
Kategoria:Marketing Internetowy
Typ:W ciągu tygodnia
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
zapoznanie
uczestników z procesem poprzedzającym tworzenie serwisu internetowego
(lub intranetowego) oraz możliwościami, jakie daje wykorzystanie
internetu w firmiezdobycie umiejętności planowania funcjonalnych...
Kategoria:Marketing Internetowy
Typ:W ciągu tygodnia
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
zdobędziesz wiedzę dotyczącą technicznych i merytorycznych aspektów
pozycjonowania w przeglądarkach internetowych; poznasz prawidłowe
metody osadzania grafiki na stronach WWW i tworzenia odnośników;
nauczysz...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
I. Promocja sprzedaży rodzaje i zastosowanie (konkursy, loterie, upusty cenowe, premia od zakupu, testowanie produktu, promocje konsumenckie) wsparcie sprzedaży w punktach handlowych (materiały POS – rodzaje i ich charakterystyka)ważne aspekty prawne...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
I. Planowanie i realizacja mediów 1. Media – ogólna charakterystyka (media mix) Telewizja (reklama spotowa, sponsoring programu, product placement)Radio (reklama spotowa, sponsoring programu, audycje radiowe)Prasa (reklamy...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
I. Budowanie marki na rynku usług kreowanie wizerunku marki, budowanie świadomości marki na rynkach instytucjonalnych,zarządzanie marką na rynku B2B. II. Efektywność działań marketingowych na rynku usług umiejętność dopasowywania ofert do różnych...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
I. Działania ATL 1. ATL * standardowe działania reklamowe (tv, radio, prasa, outdoor, internet) * sponsoring * product placement * strategia użycia mediów 2. ...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:e-learning
Rozwój przedsiębiorstwa powinien wyrażać się m.in.
wzrostem poziomu technicznego, ilościowym i jakościowym zwiększeniem produkcji
i sprzedaży, poprawą efektywności gospodarowania, ekspansją na nowe rynki,
powiększeniem majątku produkcyjnego. ...
Kategoria:E-Biznes
Typ:e-learning
Celem kursu jest:
* poznanie projektowania interfejsu i architektury informacji na firmowej stronie WWW, z wykorzystaniem zasad funkcjonalności i ergonomii,
* umiejętność prowadzenia kampanii e-mailingowej,
* zdolność wykorzystywania różnych...