Home > Kursy i Szkolenia > Marketing Internetowy > Gdynia > Marketing Internetowy - Jak Wyprzedzić Konkurencję - Warsztaty - Gdynia - Pomorskie

Marketing Internetowy - Jak Wyprzedzić Konkurencję - Warsztaty

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Altkom

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Marketing Internetowy - Jak Wyprzedzić Konkurencję - Warsztaty - W ciągu tygodnia - Gdynia - Pomorskie

  • Profil słuchacza / Wymogi
    Osób odpowiedzialnych za promocję serwisu www w internecie. Skierowany jest zarówno do pracowników działu marketingu jak i webmasterów.
  • Szczegółowe informacje
    Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia: zdobędziesz wiedzę dotyczącą technicznych i merytorycznych aspektów pozycjonowania w przeglądarkach internetowych; poznasz prawidłowe metody osadzania grafiki na stronach WWW i tworzenia odnośników; nauczysz się formatować tekst za pomocą kaskadowych arkuszy stylów.
    Oczekiwane przygotowanie słuchaczy: Umiejętność posługiwania się przeglądarką internetową.

    Metoda szkolenia: wykład, warsztaty

    Czas trwania: 7 godzin

    Tematy zajęć:
    1. ­Warunki techniczne serwisu WWW:
      •  standardy WEB 2.0 - semantyczny układ strony i jego wpływ na indeksowanie strony
      • linki przyjazne dla wyszukiwarek (SEO - Search Engine Optimization)
      • konstrukcja elementów nagłówka (META)
      • nieetyczne sposoby wpływania na wyszukiwarki
    2. Testy funkcjonalności serwisu
    3. Zgłaszanie serwisu w wyszukiwarkach i katalogach
      • zależności w świecie wyszukiwarek
      • Google - objaw sandboxa
      • inne wyszukiwarki i katalogi
      • istota "anchor test"
      • systemy wymiany linków
    4. Mailing
      • podstawy prawne mailingu
      • etykieta mailingu
      • oprogramowanie do wysyłania reklam
    5. Reklama graficzna
      • formy reklamy: bannery, pop-upy, Interstitiale
      • skuteczność reklamy graficznej
    6. Reklama kontekstowa
      • systemy reklamy kontekstowej
      • opracowywanie skutecznej reklamy kontekstowej
      • zarządzanie reklamą kontekstową
    7. śledzenie efektów
      • śledzenie pozycji w wyszukiwarkach
      • oprogramowanie do analizy statystyk
      • ­systemy śledzenia on-line.

Inne informacje związane z Marketing Internetowy

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X