Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Umiejętność skutecznego komunikowania się jest podstawowym narzędziem w pracy
z klientem. Przydatna w takim kontakcie jest znajomość technik
wywierania wpływu, ale również rozwinięte umiejętności komunikacyjne. W
sytuacji pracy z tak zwanym trudnym klientem...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Warsztat ten skierowany jest do osób
prowadzących negocjacje handlowe z dostawcami. Jego celem jest
zwiększenie profesjonalnego potencjału handlowców w uzyskiwaniu
korzystnych warunków z punktu widzenia założonych celów handlowych.
Program szkolenia przeprowadza...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Zasady prowadzenia skutecznej rozmowy
sprzedażowej, budowania wizerunku firmy, nawiązywanie pierwszego
kontaktu, techniki wzbudzania zainteresowania rozmówcy, reagowanie na
obiekcje, budowanie trwałych relacji z Klientem.Dzięki szkoleniu
pracownicy działów...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Dzięki szkoleniu uczestnicy będą
potrafili trafnie ocenić sytuację negocjacyjną - zarówno swoją, jak i
partnera. Będą wiedzieli jak prowadzić efektywne rozmowy handlowe z
wykorzystaniem najskuteczniejszych technik negocjacyjnych. Będą
potrafili skutecznie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie pozwoli na przegląd obecnie stosowanych przez uczestników
technik, analiza błędów popełnianych do tej pory, a co najważniejsze
wyjście z rutyny negocjacyjnej poprzez wprowadzenie nowych technik.
Uczestnicy poznają szereg technik z zakresu negocjacji,...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem treningu jest zapoznanie
uczestników z podstawowa wiedzą i umiejętnościami z zakresu
asertywności, a także umożliwienie uczestnikom pracy nad własnymi
sposobami porozumiewania się w oparciu o zasady asertywnego zachowania
się, zarówno w życiu osobistym...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy podczas szkolenia zdobędą wiedzę oraz przećwiczą podczas interaktywnego treningu następujące umiejętności: •Jak efektywnie przeprowadzić rozmowę i prezentację handlową •W jaki sposób poznać obawy oraz motywację swoich klientów? •Czym tak naprawdę...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Warsztat przeznaczony jest dla wszystkich osób zarządzających
handlowcami, które pragną podnieść swoją sprawność menedżerską
i efektywność swoich zespołów. Celem warsztatu jest: rozwinięcie umiejętności tworzenia strategii sprzedaży podniesienie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Dzisiejszy rynek usług rozwija się w niesamowitym tempie, wspierany przez nowoczesne technologie. Ponieważ potrzeby i oczekiwania Klientów ulegają nieustannym przemianom, a konkurencyjność na rynku rośnie, trzeba znać precyzyjne odpowiedzi na...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Praktyczna wiedza mająca pomóc Państwu w obsłudze i pozyskiwaniu kolejnych lojalnych Klientów!...
* ... a ponadto nabycie umiejętności efektywnego sposobu budowania relacji z Klientami oraz zbudowanie na tyle trwałych więzi, by móc zabezpieczyć się przed...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W czasie swarsztatów ukazujemy jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy telefoniczne tak, aby szybko i skutecznie zainteresować Klientów oferowanymi produktami i usługami.
Trening pokaże, w jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną, wskaże pułapki...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży.
* Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z analizą potrzeb Klienta. Budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla Klienta.
* Rozwój efektywnych...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cel warsztatów: Podczas warsztatów „PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA” uczestnicy
poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z Klientem, a
także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć
miejsce w trakcie tych...
Kategoria:Handel Międzynarodowy, Eksport, Import
Typ:W ciągu tygodnia
PRZYGOTOWANIE EKSPORTOWEJ OFERTY HANDLOWEJ (szkolenie 2-dniowe, 16 godzin)
CEL I ZAKRES SZKOLENIA : Celem
szkolenia jest przybliżenie, wyjaśnienie i utrwalenie uczestnikom
najważniejszych kwestii i problemów związanych z przygotowywaniem
oferty...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem cyklu szkoleniowego jest
Zwiększenie efektywności i umiejętności sprzedażowych
przedstawicieli handlowych, poprzez poznanie narzędzi i opanowanie
technik sprzedaży oraz wykształcenie właściwej postawy i nawyków.
Cel osiągniemy poprzez
Dostarczenie,...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Korzyści dla uczestników
Uczestnicy w sposób praktyczny poznają i przećwiczą techniki
skutecznego telemarketingu typu „telefonów na zimno” przy
telemarketingu outbound'owym, oraz zasady rozmów przychodzących przy
obsłudze infolinii, helpdesk itp.
Poprzez...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie przygotowuje hostessy do profesjonalnej obsługi każdego typu klienta i imprezy.
Uczestnicy poznają znajomość obyczajów i form towarzyskich oraz
umiejętność postępowania i radzenia sobie w różnych złożonych
sytuacjach życiowych i zawodowych. Dobre...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Czy nasze zakupy są zawsze racjonalne? Czy rzeczywiście zawsze analizujemy wszelkie istotne parametry produktów i zestawiamy je z własnymi potrzebami? Czy faktycznie nie działają na nas reklamy – jak zwykliśmy deklarować w sondażach i badaniach rynku. Osoby zajmujące...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Rozwój jakościowy i ilościowy
gastronomii w Polsce sprzyja i jest powodem coraz częstszych realizacji
zamówień na przyjęcia różnego rodzaju. Goście w dzisiejszej dobie mają
nie małe oczekiwania. W oparciu o wspomnienia z przyjęć, w których
uczestniczyli powierzają...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Od momentu w którym powiesz :”Dzień dobry!” i przedstawisz się rozmówcy, wszystko co powiesz może być wykorzystane przeciwko Tobie…. My nauczymy Ciebie jak kierować rozmową przez telefon, aby osiągnąć zamierzone cele, oraz aby uniknąć pożegnania z klientem zanim...