Psychologia Sprzedaży - Dlaczego Sukces w Sprzedaży Jest Przewidywalny - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem ORYLION Fundacja Promocji Edukacyjnej

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Psychologia Sprzedaży - Dlaczego Sukces w Sprzedaży Jest Przewidywalny - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Lublin - Lubelskie

  • Szczegółowe informacje
    Uczestnicy podczas szkolenia zdobędą wiedzę oraz przećwiczą podczas interaktywnego treningu następujące umiejętności:

    •Jak efektywnie przeprowadzić rozmowę i prezentację handlową
    •W jaki sposób poznać obawy oraz motywację swoich klientów?
    •Czym tak naprawdę jest osławione „zaspokajanie potrzeb klienta i dawanie mu satysfakcji”
    •Opanują umiejętności na tzw. różne tzw. typy klientów
    •Jak uwolnić się od myślenia i postaw, które zmniejszają efektywność w zawodzie handlowca
    •W jaki sposób budować relacje i więzi z klientami pozwalające efektywniej sprzedawać
    •Jak budować swoją pozytywną i efektywną autoprezentację
    •Jak optymalnie wykorzystać komunikację interpersonalną w procesie sprzedaży
    •Jak reagować na zastrzeżenia klientów
    •Jak zamykać sprzedaż
    •Jakie działania podejmować po dokonaniu sprzedaży aby klient ponawiał zakupy

    Program szkolenia
    1.Zamiast wstępu – o tym dlaczego sukces w sprzedaży jest przewidywalny (model CEL: Consumer-Ethics-Lead)

    •Dlaczego ludzie kupują – kluczowe odkrycia z zakresu psychologii zachowań konsumenckich
    •Etyka sprzedaży, która czyni sprzedaż sztuką, a nie rzemiosłem
    •Reguły gry w sprzedawanie i kupowanie

    2.Korzystaj z tego, co umiesz
    •Twoje 80/20 – oceń swój potencjał jako sprzedawcy (ćwiczenie)
    •Jak Twoja koncepcja siebie i samoocena może napędzać Twoją efektywność w zawodzie handlowca (ćwiczenie)

    3. Zrób POKAZ sztuki sprzedaży przed Klientem (trening z zakresu psychologii sprzedaży)•P jak pierwsze (i kolejne) wrażenie
    •O jak Odkrywanie potrzeb klienta
    - Jakie są główne psychologiczne typy klienta, jak je rozpoznać i jak tę wiedzę wykorzystać w procesie sprzedaży
    - Najważniejsze „narzędzia” poznawania interesów klienta
    - Jak zadawać pytania, jak odpowiadać na trudne pytania
    - Jak poprawnie stosować parafrazę?
    - Jak optymalnie wykorzystać komunikację werbalną – podstawowe zasady sztuki perswazji,
    •K jak język korzyści
    - kiedy i jak ludzie kupują (model: cecha-zaleta-korzyść)
    - jak zidentyfikować motywatory zakupu konkretnego klienta (interesy a stanowiska – ćwiczenie)
    - „Przestań mówić zacznij słuchać” – krótki trening aktywnego słuchania dla handlowców
    •A jak Akceptacja czyli jak uzyskać akceptację naszej oferty – kiedy klient decyduje się kupić
    - kilka słów o tym jak radzić sobie z obiekcjami/zastrzeżeniami klienta (ćwiczenie)
    - parę słów o manipulacjach w negocjacjach handlowych
    - asertywność w sprzedaży – kiedy i jak umiejętnie ją stosować
    •Z jak zamykanie sprzedaży
    - zamknięcie sprzedaży – to początek, więc umiejętnie wykorzystaj ten moment
    - moje bariery sabotujące zamykanie kontraktów (ćwiczenie)
    - zbuduj swoją przewagę nad konkurencją – czyli o tym jak rodzi się i rozwija lojalność klientów

    4.Psychologia budowania relacji z klientem – coś więcej niż autoprezentacja- podstawy relacyjnej komunikacji interpersonalnej
    - budowanie zaufania
    •Biznesowy i handlowy  savoir-vivre
    - podstawowe zasady
    - jak niezawodnie robić dobre wrażenie?
    •Typy prezentacji handlowych i ich zastosowanie (ćwiczenia z kamerą)
    •Upselling
    - jak zwiększać sprzedaż u już pozyskanych klientów
    - odkrywanie dodatkowych potrzeb u dotychczasowych klientów
    •Twój własny CRM – czyli dobre zarządzanie relacjami z klientami
    - w jaki sposób budować i wdrażać funkcjonalności CRM
    - czy CRM może być jedynie elektroniczny?
    - dlaczego warto kupować profesjonalne narzędzia i dlaczego możesz sobie radzić także bez nich
    - kluczowe zasady podnoszenia efektywności sprzedaży i budowania relacji dzięki CRM
    •Doskonały Client Service – czyli jak wywoływać u klientów efekt „WOW”
    - techniki serwisowania klientów
    - techniki profesjonalnej obsługi reklamacji
    - serwisy posprzedażowe i ich rola

    5. Podsumowanie

Inne informacje związane z handel

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |