Home > Kursy i Szkolenia > Obsługa Klienta > Jastrzębie-Zdrój > Jak zatrzymać Przy Sobie Klienta? - Szkolenie - Jastrzębie-Zdrój - Śląskie

Jak zatrzymać Przy Sobie Klienta? - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem VIDI - Centrum Rozwoju Kadr

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Jak zatrzymać Przy Sobie Klienta? - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Jastrzębie-Zdrój - Śląskie

  • Cele
    * Praktyczna wiedza mająca pomóc Państwu w obsłudze i pozyskiwaniu kolejnych lojalnych Klientów!...
    * ... a ponadto nabycie umiejętności efektywnego sposobu budowania relacji z Klientami oraz zbudowanie na tyle trwałych więzi, by móc zabezpieczyć się przed atakami konkurencji.
    * Poznanie sztuki tworzenia sieci wzajemnych relacji zarówno w życiu osobistym jak i zawodowym.
    * Poznanie głównych barier stojących na drodze do sprawnego komunikowania się z wszelkimi osobami oraz przygotowanie do bezproblemowego nawiązywania kontaktów i długotrwałych relacji.
    * Stworzenie stałego i skutecznego oręża w codziennej pracy tak sprzedawcy jak i każdej osoby mającej stały kontakt ze współpracownikami, kontrahentami, bliskimi itd. poprzez budowanie relacji.
    * Jeśli macie Państwo trudności w naturalnym budowaniu więzi zarówno biznesowych jak i osobistych - szkolenie podpowie Wam jak skutecznie rozwiązać ten problem.
  • Praktyki
    Szkolenia VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.
    Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenie prezentacji, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu nagrania video.
    Teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia - 20 % czasu szkolenia
    Ćwiczenia indywidualne i zespołowe, gry sytuacyjne, autoprezentacja i odgrywanie ról - 80 % czasu szkolenia
    Ze względu na małą grupę szkoleniową, ale również na fakt, iż szkolenie poprowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności.
  • Szczegółowe informacje
    Program warsztatów:
    • Część 1: Kogo tak właściwie znam JA?

      Remanent moich kontaktów

      Wartość – oto jest wyzwanie!

      Diagnoza siebie - czyli kilkanaście niewygodnych pytań które pokażą mi, w którym jestem teraz miejscu...

      Baza danych - parę praktycznych kwestii

      Informacje praktyczne i przykłady

      Praca domowa - czyli zrobię to dla własnego dobra!
    • Część 2: Jaki właściwie jest mój cel, hę?
      Bez celu, czyli bez sensu. Krótko o tym, jak wyznaczać cele i dlaczego to takie istotne?

      Jak poznać wybraną osobę?

      Hmm, z kim do tej pory udało mi się nawiązać relacje?

      Czego tak naprawdę oczekuję?

      Informacje praktyczne i przykłady

      Praca domowa - czyli zrobię to dla własnego dobra!
    • Część 3: Co muszę zrobić - czyli nikt nie obiecywał, że będzie lekko!
      Najpierw myślenie! Potem działanie!

      OK, przygotuję się na kontakt z... obcymi!

      Ale, czy jestem gotowy na nowe znajomości?

      Inteligencja emocjonalna, czyli w której siedzę ćwiartce?

      Mity o budowaniu relacji - czyli jak to faktycznie jest?

      Co jeszcze mnie powstrzymuje?

      Zostańmy przyjaciółmi...

      A więc... buduję związki!!!

      Skąd czerpię informację?

      Tworzę swoją sieć kontaktów

      Grube ryby

      Jak to jest z moją autoreklamą? Czy ją w ogóle potrzebuję?

      Dane osobiste, czyli prosta ścieżka do przyjaźni... Czy aby na pewno?

      Witaminy a przyjaźń

      Informacje praktyczne i przykłady

      Praca domowa - czyli zrobię to dla własnego dobra!
       
    • Część 4: Jak sensownie nawiązać kontakty?

      Zimne telefony

      Spotkania biznesowe

      Spotkania towarzyskie

      Szkolenia

      Fitness itp.

      Puby, restauracje, bary

      Koncerty i mecze

      Firma i współpracownicy

      Doradcy, specjaliści, eksperci

      Wpływowe osoby

      Prezentacje handlowe

      Mentor

      Informacje praktyczne i przykłady

      Praca domowa - czyli zrobię to dla własnego dobra.
    • Część 5: No dobra... To kto tak na serio zna MNIE?

      Zostaję znany i nastawiam się na ciągłe telefony!

      Trafiam do ludzi nastawionych do mnie pozytywnie!

      Pisanie... Czy naprawdę muszę?

      Internet

      Przemawianie!

      Informacje praktyczne i przykłady

      Praca domowa - czyli zrobię to dla własnego dobra!

    • Część 6: Jaka jest siła kontaktów?

      Na początek - jaki jest największy błąd?

      Siła sieci

      Jestem w kontakcie z...

      Parę pytań...

      Sekret budowania relacji

      Informacje praktyczne i przykłady

      Praca domowa - czyli zrobię to dla własnego dobra!
    Certyfikat:    Certfikat ukończenia VIDI

Inne informacje związane z Obsługa Klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |