Techniki Sprzedaży z Elementami Negocjacji -Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Prospero Business Training

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Techniki Sprzedaży z Elementami Negocjacji -Szkolenie - W ciągu tygodnia - Katowice - Śląskie

  • Cele
    * Umiejętność przygotowania własnej bazy i strategii handlowej
    * Poznanie różnych strategii prowadzenia rozmów handlowych i konsekwencji ich stosowania
    * Budowanie postawy negocjacyjnej ukierunkowanej na współpracę i efektywność
    * Przygotowanie do radzenia sobie w trudnych sytuacjach w czasie rozmowy
    * Stosowanie ram negocjacyjnych
  • Szczegółowe informacje
    Czas trwania: 2 dni (14 godz.)

    Program:
    1. Struktura procesu sprzedaży - etapowanie procesu, planowanie
      • Zbieranie informacji /segmentacja Klientów - Klienci A,B,C; zbieranie informacji na każdym etapie sprzedaży/
      • Kontakt, spotkanie i relacja z Klientem
      • Obiekcje Klienta - umiejętność aktywnego słuchania i efektywnej argumentacji
      • Podejmowanie decyzji - wywieranie wpływu, negocjacje
      • Zamykanie sprzedaży
    2. Przygotowanie własnej strategii handlowej
      • Pozycja otwarcia
      • Dolna i górna linia negocjacji
      • Informacje o partnerze
      • Plan procesu
      • Kluczowe punkty: bastiony, tereny zakazane i ustępstwa
    3. Odkrywanie celów, motywów i kryteriów decyzyjnych Klienta
      • Sposoby odkrywania intencji i potrzeb klienta - czyli jak poznać, czego potrzebuje i co pragnie kupić nasz klient
      • Identyfikacja kryteriów decyzyjnych
      • Sprzedaż oparta o wartości - co jest najważniejsze dla klienta
      • Cechy i korzyści - zamiana cech oferowanego produktu na korzyści dla Klienta
    4. Tryby przekonywania i argumentacji - dostosowane do typu Klienta
      • Systemy reprezentacji zmysłowej - wzrokowcy, słuchowcy, kinestetycy
      • Umiejscowienie autorytetu: ja, inni, dane
      • Motywacja: unikanie problemów i orientacja na cel
      • Wielkość informacji: szczegóły lub ogóły
      • Porównywanie: podobieństwa i różnice
    5. Obszar negocjacji w procesie sprzedażowym
      • Zasada: cel, uważność, elastyczność
      • Określenie najlepszego rozwiązania alternatywnego - BATNA
      • Style negocjacyjne (negocjacje miękkie, twarde, i oparte na zasadach)
      • Wyznaczanie obszaru negocjacji, określanie wspólnych korzyści
      • Postawa negocjatora - powadzenie negocjacji typu wygrany - wygrany
      • Nazwanie punktu odejścia od negocjacji
      • Renegocjowanie warunków kontraktu - przeformułowanie celu

Inne informacje związane z obsługa klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |