Home > Kursy i Szkolenia > Obsługa Klienta > Katowice > Radzenie Sobie w Trudnych Sytuacjach Sprzedażowych - Techniki Obrony Ceny - Szkolenie - Katowice - Śląskie

Radzenie Sobie w Trudnych Sytuacjach Sprzedażowych - Techniki Obrony Ceny - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Prospero Business Training

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Radzenie Sobie w Trudnych Sytuacjach Sprzedażowych - Techniki Obrony Ceny - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Katowice - Śląskie

  • Cele
    * Rozwijanie świadomości jak wielki wpływ na efekty podejmowanych działań ma sposób myślenia i przekonania
    * Rozwijanie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami z Klientami - trudne pytania, obiekcje
    * Przygotowanie do rozmów o cenie - radzenia sobie z obiekcjami Klientów dotyczącymi kwestii finansowych, odpierania ataków cenowych
  • Szczegółowe informacje
    Czas trwania: 2 dni (14 godz.)

    Program:
    1. Wpływ osobistych nastawień na efektywność w kontakcie z Klientem i procesie sprzedaży
      • Jak myślę o Kliencie ?
      • Jak oceniam swoje możliwości jako sprzedawcy ?
      • Przekonania na temat trudnych rozmówców - przekonania ograniczające efektywność procesu sprzedaży
      • Jak myślę o cenie i negocjacjach cenowych ?
    2. Reguły wpływu w budowaniu relacji handlowych
      • Budowanie relacji formalnych i nieformalnych podczas rozmowy
      • Komunikacja jako wywieranie wpływu
        • zasady precyzyjnej i sugestywnej wypowiedzi
        • zadawanie pytań - jak sposób na kontrolę i prowadzenie rozmowy
      • Identyfikacja potrzeb Klientów - motywy i kryteria pozacenowe Klientów
    3. Strategie i techniki przekonywania Klientów
      • Rozpoznawanie i przeciwdziałanie grom manipulacyjnym partnerów
      • Gry cenowe - uzasadnienie i obrona ceny
      • Wytrzymywanie ataku na cenę (obiekcje cenowe Klientów)
      • Kiedy jest najbardziej odpowiedni moment do prezentowania ceny ?
      • Argumentacja dostosowana do motywów i kryteriów działania Klientów
      • Rodzaje argumentacji (jedno- i dwustronna, racjonalna i emocjonalna)
      • Metafory, zdania, sugestie kierujące myślenie Klientów w pożądanym kierunku

Inne informacje związane z Obsługa Klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X