Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Zmiana nastawienia i przyzwyczajeń w kontaktach z klientami. Wskazanie narzędzi wpływu i obrony, oraz wzmocnienie pozytywnych zachowań, wypracowanie konstruktywnych nawyków i zachowań w rozmowach i przekazywaniu informacji. Program szkolenia
Profesjonalna...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Poznanie i identyfikowanie różnych strategii negocjacji, rozpoznawanie mocnych i słabych stron strategii negocjacji w biznesie oraz budowanie strategii efektywnych jak również doskonalenie się w skutecznych praktykach negocjacyjnych. Program szkolenia Istota...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie jest ukierunkowane na doskonalenie umiejętności kierowniczych i przywódczych osób odpowiedzialnych za zarządzanie zespołem pracowniczym w danej firmie. Warsztat stanowi "niezbędnik" wiedzy i umiejętności, które pomogą podnieść jakość i efektywność pracy...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Doskonalenie i nabycie umiejętności obsługi klienta, zwrócenie uwagi uczestników na bezpośredni kontakt z klientem, kształtowanie pozytywnego nastawienia do klienta, doskonalenie umiejętność udzielania klientom informacji zwrotnych oraz sterowania ich oczekiwaniami....
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Poznanie skutecznych technik sprzedaży na poszczególnych etapach procesu sprzedaży, usprawnienie umiejętności z zakresu technik wpływania na klientów w zależności od ich potrzeb i preferencji. Program szkolenia
Etapy kontaktu handlowego Pierwszy...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie przybliży metody działania polskich firm, które świadomie i z dużym powodzeniem stosują marketing partnerski. Opowiemy o firmach, które zerwały z partyzancką polityką promocji odbierających zysk. Budowanie lojalności klientów to nowy wymiar konkurowania,...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
CEL: Celem szkolenia jest zmiana postawy uczestników na proaktywną,
sprzyjającą pozyskiwaniu nowych, oraz zwiększaniu sprzedaży
do już istniejących Klientów, przy jednoczesnym budowaniu z...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Profesjonalna
obsługa trudnego klienta - warsztat
umiejętności - 2 dni
CEL: Najważniejszym
celem szkolenia jest podnoszenie efektywności obsługi Klienta,...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Proces sprzedaży - ważne etapyMatka wszystkich handlowców świata - motywacjaKomunikacja werbalna z Klientem Badanie potrzeb i aktywne słuchanie Składanie propozycji sprzedaży Sprzedaż bezpośredniaOdczytywanie sygnałów...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Wprowadzenie w obszar marketingowej orientacji firmy i planowania marketingowego oraz perspektywy strategicznej Klient (nabywca) – jego potrzeby i rola w rozwoju formyPrzedstawienie case study: (międzynarodowej organizacji, o...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Jakimi obszarami może/powinien zajmować się PRSpecyfika poszczególnych obszarów - cele, zasady i reguły, narzędzia. - Komunikacja wewnętrzna - Media relations - Sponsoring - Event - Działalność społeczna - Komunikacja kryzysowa -...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Mechanizmy zakupowe funkcjonujące u KlientówProces sprzedaży przez telefon - ważne etapy Matka wszystkich handlowców świata - motywacjaZnajomość telefonicznego savoir- vivre`uAktywne słuchanieSkuteczna komunikacja werbalnaPozytywne...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Dla kogo: Szkolenie
przeznaczone jest dla handlowców i kupców sprzedających i kupujących
produkty bądź usługi i negocjujących warunki kontraktów z klientami.
Ramowy program szkolenia:
Podstawy negocjacjiProwadzenie negocjacji w stylu rzeczowym Efektywne...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących z klientem w procesie
sprzedaży na trudnym rynku. Pozwala opanowac techniki skutecznych
działań sprzedażowych produktów podobnych i zastępowalnych przy
szerokiej skali działalności konkurencji. Szkolenie...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów handlowych działów
obsługi klienta, handlowców, kadry menedżerskiej, pracowników działów
telemarketingu, sekretariatów IDEA SZKOLENIA:
Dla kogo?
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Skuteczny Sprzedawca
Szkolenie przeznaczone dla osób, które biorą udział w sprzedaży -
działów sprzedaży, aktywnych handlowców, promotorów i przedstawicieli.
IDEA SZKOLENIA:
Dla kogo?
Dla osób, które biorą udział w sprzedaży - działów sprzedaży,...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
PLANOWANIE KAMPANII REKLAMOWYCH
IDEA SZKOLENIA:
Dla kogo?
Pracowników pionu marketingu, zajmujących się planowaniem kampanii reklamowych
Cel?
Sukces dobrze zaplanowanej kampanii reklamowej.
Metody?
Case studies, symulacje, omówienia...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Umiejętności handlowe
Firmy dbające o
podnoszenie skuteczności swoich sprzedawców powinny położyć główny
nacisk na ich autentyczność i naturalność w procesie sprzedaży. Klienci
stają się wyczuleni na zachowania „manipulacyjne" handlowców, którzy w
subtelny...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W telefonicznym kontakcie z klientem oprócz podstawowych zasad,
jakimi rządzi się skuteczna komunikacja, dochodzą jeszcze te, związane
właśnie ze specyfiką kontaktu przez telefon. Obsługa klienta w takiej
formie wymaga dobrego przygotowania, dlatego proponujemy...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Umiejętność skutecznego komunikowania się jest podstawowym narzędziem
w pracy z klientem. Przydatna w takim kontakcie jest znajomość technik
wywierania wpływu, ale również rozwinięte umiejętności komunikacyjne. W
sytuacji pracy z tak zwanym trudnym klientem,...