Przejmowanie Klientów Konkurencji - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem VENTO Consulting

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Przejmowanie Klientów Konkurencji - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Poznań - Wielkopolskie

  • Szczegółowe informacje
    Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących z klientem w procesie sprzedaży na trudnym rynku. Pozwala opanowac techniki skutecznych działań sprzedażowych produktów podobnych i zastępowalnych przy szerokiej skali działalności konkurencji. Szkolenie gwarantuje wzrost skuteczności handlowej poprzez wybór i stosowanie efektywnych heurystyk zmierzających do pozyskania klientów konkurencji oraz poszerzenia współpracy nawet w przy hermetycznych i pozaformalnych kontaktach między podmiotami.
    •   Skuteczność relacji handlowych w sensie pozyskiwania niezbędnych informacji.
    •   Strategiczne oddziaływanie na klienta – od zdobycia „przyczółka” do przejęcia.  
    •   Efektywne wykorzystanie informacji w pracy z potencjalnym klientem.
    •   Dopasowanie produktu i relacji do preferencji klienta.
    •   Opanowanie metod działania w obliczu kryteriów pozarynkowych sukcesu handlowego.
    I.Kluczowe elementy pracy handlowej z klientem konkurencji.
    •   żaden kontrakt nie jest wieczny – nagroda dla konsekwentnych
    •   otoczenie rynkowe w branży, SWOT, docelowy rynek odbiorców, „sieroty” i „żelazne dziewice”
    •   cechy szczególne procesu handlowego z klientem konkurencji
    •   filozofia pozytywnego myślenia, pomocny styl myślenia i empatia w pracy z klientem konkurencji
    •   rola terytorium relacji handlowych – praca w dystansie fizycznym i psychologicznym
    • nieiwazyjne metody zbioru informacji o kliencie, aktualnym dostawcy oraz potrzebach
    •   realizowanych przez strony  
    •   oczekiwania klientów i sposoby szacowania wiarygodności i zaufania, rzeczywistość psychologiczna klienta
    II.Techniki  kierowania relacją z potencjalnym klientem.
    •   spostrzeganie firmy i produktu a działania personelu handlowego, strategia podobieństw i różnic
    •   przyzwolenie klienta a terytorium psychologiczne i fizyczne  w korzystnych relacjach na drodze do finalizacji
    •   techniki aktywnego słuchania w pozyskiwaniu istotnych informacji
    •   pytania otwarte, feedback, synchronizacja i desynchronizacja
    •   dopasowanie sposobu komunikacji i trybu postępowania do preferencji klienta
    •   techniki odróżniania „nie” rozstrzygającego od „nie” wymijającego i taktycznego
    •   zastrzeżenia klienta, obiekcje taktyczne i faktyczne jako źródło informacji
    •   rozpoznawanie typów klientów i specyficzne potrzeby realizowane w trakcie relacji jak i samej transakcji
    •   dylematy decyzyjne, „potransakcyjne”, depresje „pozakupowe” i sposoby reagowania
    •   oczekiwania i marzenia klientów a rzetelność służby obsługi w realizacji potrzeb
    III.Techniki dostarczania informacji o produkcie klientom konkurencji.
    •   korzystanie z rozpoznanych potrzeb, kultury organizacyjnej klienta, „skryptu” klienta i potrzeb psychologicznych
    •   różnice w sprzedaży produktów materialnych i usług
    •   prezentacja produktu jako dostarczanie informacji, wpływ na emocje i gotowość zakupu
    •   skuteczne argumentacyjne i perswazyjne techniki zapoznawania z produktem – czyli jak przekonać?
    •   techniczne aspekty demonstracji produktu w kontekście potrzeb i preferencji w zakresie komunikacji klienta
    IV.Pozarynkowe determinanty współdziałania biznesowego.
    •   rodzaj relacji potencjalnego klienta i firmy konkurencyjnej – diagnoza więzi
    •   dostarczanie informacji sprzecznych z obrazem dostawcy u klienta
    •   elementy „czarnego PR”  - fakt w biznesie, zarzuty konkurencji jako sygnał osłabienia więzi z klientem
    •   nieformalne struktury decyzyjne w biznesie
    •   rola „bramkarza”, rozpoznawanie umocowania, benefit i demaskowanie
    Przy realizacji szkolenia obecne będą: Wprowadzenie-wykład, ćwiczenia, obserwacja i dyskusja moderowana, materiał szkoleniowy w postaci skryptów, hand-out’s, film szkoleniowy, studium przypadku, symulacja, metoda testowa, indywidualna konsultacja, FAQ.
    W czasie szkolenia uwzględnione będą specyficzne potrzeby danej grupy uczestników - rozwinięcie i przećwiczenie wybranych zagadnień, pracę z materiałem video.

Inne informacje związane z Handel

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |