Studia Podyplomowe - Techniki Sprzedaży i Merchandising - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli w Chorzowie

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Galeria obrazów

Szczegóły Studia Podyplomowe - Techniki Sprzedaży i Merchandising - Zaoczne - Chorzów - Śląskie

  • Cele
    Studia przygotują słuchaczy do profesjonalnego wykonywania zadań, podejmowania działań kształtujących strategię sprzedaży, prowadzenia działań merchandisingowych, obsługi klienta. Celem studiów jest poznanie i ugruntowanie rzetelnej i praktycznej wiedzy na temat technik sprzedaży i merchandisingu. Po zakończeniu studiów absolwenci będą potrafili m.in.: stworzyć profesjonalny dział sprzedaży, określać cele sprzedaży, przeprowadzać rozmowy handlowe, zarządzać umiejscowieniem produktu na półkach sklepowych. Celem studiów jest przygotowanie słuchaczy do pełnienia funkcji kierowniczych w działach sprzedaży oraz obsługi klienta przez dostarczenie wiedzy oraz kształtowanie i doskonalenie umiejętności niezbędnych do efektywnego zarządzania strukturami sprzedażowymi.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Studia adresowane są do osób, zajmują się lub zamierzają zajmować się sprzedażą - sprzedawców, kierowników sprzedaży, merchandiserów, pracowników działów obsługi klienta. W szczególności adresatami studiów są pracownicy i kierownicy działów obsługi klienta, sprzedaży, przedstawiciele handlowi i reprezentanci firm. Program studiów może zainteresować także osoby dopiero poszukujące pracy w tych zawodach. O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się absolwenci studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich wszystkich kierunków (nie tylko ekonomicznych).
  • Tutuł uzyskany
    Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych GWSP.
  • Szczegółowe informacje
    Studia odbywają się w soboty i niedziele; zajęcia warsztatowo-treningowe, rozwiązywanie studiów przypadku, praca w grupach; aktywny udział w zajęciach, egzamin ustny.

    Program:

    • Trening interpersonalny
    • Technika i organizacja handlu
    • Organizacja zespołu sprzedawców
    • Metody i techniki sprzedaży
    • Merchandising
    • Promocja sprzedaży
    • Obsługa klienta
    • Psychologia zachowań konsumentów

Inne informacje związane z handel

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |