Kategoria:Badanie Rynku
Typ:e-learning
Celem kursu jest:
• dowiedzenie się, jaka jest istota rynku, jego elementy i uwarunkowania,
• dowiedzenie się, jaka jest istota badań rynkowych i marketingowych oraz
różnice i podobieństwa występujące miedzy nimi,
• zapoznanie się z klasyfikację...
Kategoria:E-Biznes
Typ:e-learning
Po zakończeniu kursu uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
• celów i zasad kierowania wrażeniem wywieranym na innych ludzi,
• roli autoprezentacji w życiu osobistym i zawodowym,
• podstawowych taktyk autoprezentacyjnych,
• zasad kształtowania...
Kategoria:E-Biznes
Typ:e-learning
Celem kursu jest zapoznanie z podstawowym kanonem wiedzy prawniczej,ze szczególnym uwzględnieniem prawa komputerowego oraz przekazanie wiedzy o regulacjach prawnych z zakresu handlu elektronicznego, w szczególności dotyczących świadczenia usług drogą elektroniczną,...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Planowanie strategii marketingowych Przygotowujemy
i realizujemy strategie marketingowe skierowane do starannie dobranego
segmentu potencjalnych klientów. Doradzamy w ich wdrażaniu oraz
prezentujemy osiągnięte wyniki. W miarę potrzeb dostosowujemy...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cele:
1.Ćwiczenie umiejętności rozpoznawania potrzeb klienta.
2.Ćwiczenie umiejętności komunikowania się z klientem.
3.Nabycie wiedzy na temat właściwej obsługi klienta.
4.Ćwiczenie umiejętności zachowania się w sytuacjach trudnych i konfliktowych. Szkolenie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
Po szkoleniu uczestnicy będą:
* skuteczniej sprzedawali i obsługiwali Klientów
* umiejętnie stosowali wszystkie elementy rozmowy sprzedażowej
* trafnie kształtowali swój wygląd i zachowania niewerbalne
* umieli dostosować sposób obsługi do typu Klienta
* właściwie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
Moduł-Sprzedaż i Marketing
Pozyskiwanie klientów biznesowych Po szkoleniu uczestnicy - - będą: * skuteczniej sprzedawali * wiązali wydajność swojej pracy z funkcjonowaniem całej firmy i jej stabilnością * potrafili określić kim są potencjalni Klienci...
Kategoria:Edytorstwo
Typ:W ciągu tygodnia
Osoba uczestnicząca otrzymuje certyfikat ukończenia kursu potwierdzony przez Aktywne Studium Plastyczne Technik Teatralno-Filmowych w Warszawie. # Cykl zajęć obejmuje 40 godzin zegarowych. Zajęcia odbywają się w pracowni komputerowej w siedzibie Studium.
#...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Mając na uwadze codzienne problemy występujące w działalności gospodarczej związane z potrzebą określenia parametrów gospodarczych następnych dni, tygodni, Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu organizuje kurs na temat:
PROGNOZOWANIE SPRZEDAŻY Analiza...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
CELE
* zdobycie umiejętności budowania i kontrolowania własnego wizerunku oraz wizerunku reprezentowanej przez siebie organizacji,
* poznanie metod efektywnego komunikowania się z otoczeniem, w szczególności zaś wywierania wpływu na innych ludzi oraz...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA
Zapoznanie uczestników ze specyfiką i nowoczesnymi technikami telemarketingu. Kształcenie umiejętności sprzedaży przez telefon. Savoir vivre rozmowy telefonicznej.
CZAS TRWANIA
Jeden dzień RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
Co to jest i na czym polega...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Podstawą skuteczności działania Działu Zakupów jest maksymalizacja
wykorzystania istniejącego potencjału zakupowego, uporządkowanie
procesów zakupowych, sporządzanie właściwych planów i prognoz
zakupowych, wykorzystywanie konsolidacji zakupowych i oczywiście...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W czasach ostrej walki o Klienta osiągnięcie efektu finansowego
firmy zależy w dużej mierze od jakości obsługi w trakcie dokonywania
transakcji, jak i w kontakcie posprzedażowym. Wymagania wobec
sprzedającego wzrastają – presji tej towarzyszą silne emocje przeżywane
przez...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:e-learning
Advanced Certificate in Marketing Design and Strategy. Course Type: Short Course Career Path: Marketing Course Category: Advanced Certificate Information: The Advanced Certificate in Marketing Design and Strategy focuses on the marketing mix, market analysis,...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy:\r\n Szkolenie przeznaczone jest dla handlowców z wiedzą o swoim produkcie/ \r\nusłudze, którzy chcą doskonalić umiejętność rozmowy z klientami o cenie.\r\n Każdorazowo powstaje w oparciu o szczegółową analizę specyfiki branży, \r\nfirmy, dzięki czemu...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy: Szkolenie\r\n przeznaczone jest dla osób, które prowadzą negocjacje handlowe z \r\nklientami lub dostawcami (działy zakupów). Szkolenie może być \r\nrealizowane na poziomie podstawowym (np. dla nowych pracowników) lub \r\nzaawansowanym (handlowcy...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy:\r\n Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które budują wizerunek firmy w \r\nkontaktach z klientami ale nie sprzedają, zajmują się natomiast \r\norganizacją/ realizacją zamówień czy też rozwiązywaniem zgłaszanych \r\nprzez klienta problemów....
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy:\r\n Szkolenie przeznaczone jest dla handlowców z doświadczeniem w \r\nkontaktach z klientami, z wiedzą o swoim produkcie/usłudze. Każdorazowo \r\npowstaje w oparciu o szczegółową analizę potrzeb (zgłaszane problemy, \r\ntrudne sytuacje, nowe wyzwania),...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy: Szkolenie\r\n może być poprowadzone tak, aby uwzględniać specyfikę branży i przyjęty w\r\n firmie model rozmów handlowych (spotkania, wysyłana oferta, rozmowy \r\ntelefoniczne). Szkolenie może być realizowane na poziomie podstawowym \r\n(np. dla...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Proces kształtowania marki: jej tożsamości, nazwy oraz wizerunku w realiach polskiego rynku.
Szkolenie ma na celu prezentacje zagadnień związanych z procesem
tworzeniem marki. W jego trakcie uczestnicy będą mogli zapoznać się z
podstawowymi elementami tego...