Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Dlaczego Facebook? Co sprawia, że ten serwis stał się
znakomitym nośnikiem akcji komercyjnych i świetną platformą do
budowania relacji z marką? Ponieważ wszyscy mają tu równe szanse.
Facebook jest tak samo dobry dla dużej marki odzieżowej, banku, jak i
dla lokalnej...
Kategoria:Organizacja Wydarzeń
Typ:Zaoczne
Program kursu Organizacja imprez rodzinnych (25h) :
- sztuka dekorowania stołu - 5 h
- zapiekanki warzywne i mięsne - 10 h
- potrawy z makaronów - 10 h
Ilość osób w grupie: maksymalnie 8 - 10 osób Czas trwania kursu: 25 h (czyli 4 dni ćwiczeniowe)...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Projekt Skuteczna promocja miarą sukcesu jest projektem szkoleniowym. Celem ogólnym projektu jest uporządkowanie oraz nabycie praktycznych umiejętności doboru i zarządzania narzędziami promocji, z wykorzystaniem strategii reklamowej oraz strategii PR w minimum...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Rozwijanie świadomości jak wielki wpływ na efekty podejmowanych działań ma sposób myślenia i przekonania
* Rozwijanie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami z Klientami - trudne pytania, obiekcje
* Przygotowanie do rozmów o cenie - radzenia...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Umiejętność przygotowania własnej bazy i strategii handlowej
* Poznanie różnych strategii prowadzenia rozmów handlowych i konsekwencji ich stosowania
* Budowanie postawy negocjacyjnej ukierunkowanej na współpracę i efektywność
* Przygotowanie...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
* Praktyczne wykorzystanie narzędzi MR w pracy
* Rozwój umiejętności prowadzenia polityki Pro Media
* Wykorzystanie kontaktu z mediami w budowaniu wizerunku Instytucji
* Poprawa komunikacji instytucji z otoczeniem społecznym
* Wzrost świadomości...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Grupa docelowa:
1-12 osób
Uzyskane umiejętności:
stosowanie różnych technik podczas...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Grupa docelowa:
1-12 osób
Uzyskane umiejętności:
wiedza dotycząca metod identyfikacji...
Kategoria:Merchandising
Typ:W ciągu tygodnia
Grupa docelowa:
1-12 osób
Uzyskane umiejętności:
dostosowanie asortymentu do specyfiki...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W trakcie szkolenia, handlowcy, którzy wezmą w nim udział zostaną przygotowani do przejęcia klientów korzystających z usług
i produktów konkurencyjnych firm.
Dzięki wiedzy trenera i warsztatowej formie szkolenia, uczestnicy:
* Nauczą się analizować poczynania...
Kategoria:Marketing Internetowy
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do sprawnego i profesjonalnego prowadzenia kampanii marketingowych w mediach społecznościowych.
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
*efektywnie docierać do swoich potencjalnych klientów w Sieci,
*budować...
Kategoria:Marketing Internetowy
Typ:W ciągu tygodnia
Na szkoleniu poznają Państwo wiele tajników działania firmy w Internecie - marketingu internetowego oraz kampanii internetowych. Warto opanować wiedzę, z których narzędzi naprawdę warto skorzystać i jak poruszać się na rynku usług interaktywnych. W dzisiejszych...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Kontakty międzyludzkie, ze względu na odmienność postaw ludzkich i niską przewidywalność zachowań, niosą ze sobą duży ładunek emocji i stresu. Kontakt z „trudnym klientem" może zaburzać sprawne wykonywanie pracy i realizację celów sprzedażowych i szkodzić wizerunkowi...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
# Wiedza, dotycząca etapów aktywnej sprzedaży produktów i usług
# umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami :: TEMATYKA Zasady prawidłowej
komunikacji z klientem - słuchanie aktywne Z najomość
mowy ciała Bariery komunikacyjne
Etapy aktywnej...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
# Zapoznanie handlowców i specjalistów z zasadami budowania relacji z kluczowymi klientami
# Przygotowanie wysokokwalifikowanej kadry zarządzającej kluczowymi klientami
Wszystkie szkolenia dopasowywane są do potrzeb
szkoleniowych klienta. :: TEMATYKA...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
# Rozwinięcie wiedzy zdobytej na szkoleniu "Podstawowe Umiejętności Sprzedaży"
# Nabranie pewności siebie przez Przedstawicieli Handlowych Wszystkie szkolenia dopasowywane są do potrzeb
szkoleniowych klienta. : TEMATYKA ZAJĘĆ
Zarządzanie podległym
terytorium...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
• zapoznanie uczestników z istotą marketingu ( w tym marketingu wewnętrznego) i jego narzędziami
• rozpoznawanie cech grupy docelowej dla marketingu wewnętrznego
• poznanie najczęstszych barier w przepływie informacji oraz w jaki sposób udrożnić kanały informacyjne...
Kategoria:Badanie Rynku
Typ:Zaoczne
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
Każdy uczestnik szkolenia weźmie udział w jednej edycji
(80 godzin dydaktycznych), której ramowy program przedstawia się
następująco:
1. Podstawy zarządzania wiedzą i informacją (14 godz.)
2. Podstawy analizy statystycznej (16 godz.)
3....
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest poszerzenie teoretycznej wiedzy na temat negocjacji, a także rozwinięcie praktycznych umiejętności przygotowania się do procesu negocjacji, komunikacji w ich trakcie oraz zapoznanie się z technikami pozwalającymi efektywnie zakończyć ten...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Nabycie wiedzy, dotyczącej etapów aktywnej sprzedaży produktów i usług Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami Efekt szkolenia: Wzrost profesjonalizmu, pewności siebie i poczucia kontroli sytuacji przez Przedstawicieli Handlowych Kształtowanie...