Marketing i PR - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem PM Group

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Marketing i PR - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Białystok - Podlaskie

  • Cele
    • zapoznanie uczestników z istotą marketingu ( w tym marketingu wewnętrznego) i jego narzędziami
    • rozpoznawanie cech grupy docelowej dla marketingu wewnętrznego
    • poznanie najczęstszych barier w przepływie informacji oraz w jaki sposób udrożnić kanały informacyjne i zaangażować pracowników w życie przedsiębiorstwa
  • Szczegółowe informacje
    PROGRAM SZKOLENIA:
     
    PIERWSZY DZIEŃ
    • CZYM JEST MARKETING?
    • STRATEGIA 4P (W WYMIARZE ZEWNĘTRZNYM I WEWNĘTRZNYM)
    • NOWOCZESNE STRATEGIE MARKETINGOWE
    • WYKORZYSTANIE SOCIAL MEDIA
     
    DRUGI DZIEŃ:
    • wpływ pracownika na budowanie wizerunku firmy
    • istota i cele marketingu wewnętrznego
    • podział odbiorców komunikacji wewnętrznej i opis cech grup docelowych
    • wewnętrzne badanie marketingowe / audyt stanu obecnego
    • formalne i nieformalne narzędzia marketingu wewnętrznego i sposoby ich wykorzystywania
    • metody zaangażowania pracowników w procesy marketingowe firmy
    • najczęściej spotykane problemy we wdrażaniu marketingu wewnętrznego
     
    TRZECI DZIEŃ:
    • PUBLIC RELATIONS  - TEORIA I PRAKTYKA
    • PR WEWNĘTRZNY
    • ROLA WYDARZEŃ MEDIALNYCH W BUDOWANIU WIZERUNKU WEWNĘTRZNEGO
    • ROLA RZECZNIKA PRASOWEGO I PROWCA W BUDOWANIU   
    • model WIWA i otoczenie organizacji,
    • komunikacja wertykalna i horyzontalna,
    • audyt komunikacyjny
    • BUDOWANIE STRATEGII PR I JEJ SKUTECZNE WDRAŻANIE

Inne informacje związane z public relations 2

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |