Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Jakimi obszarami może/powinien zajmować się PRSpecyfika poszczególnych obszarów - cele, zasady i reguły, narzędzia. - Komunikacja wewnętrzna - Media relations - Sponsoring - Event - Działalność społeczna - Komunikacja kryzysowa -...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
Dzięki szkoleniu dowiesz się jakie procesy decydują o postrzeganiu przez Klienta produktu/ usługi/ firmy w rozmowie face to face oraz w tekście pisanym, dowiesz się jakie elementy decydują o tym, czy Twój tekst zostanie przeczytany, czy Ty zostaniesz wysłuchany,...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
* Praktyczne wykorzystanie narzędzi MR w pracy
* Rozwój umiejętności prowadzenia polityki Pro Media
* Wykorzystanie kontaktu z mediami w budowaniu wizerunku Instytucji
* Poprawa komunikacji instytucji z otoczeniem społecznym
* Wzrost świadomości...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
• zapoznanie uczestników z istotą marketingu ( w tym marketingu wewnętrznego) i jego narzędziami
• rozpoznawanie cech grupy docelowej dla marketingu wewnętrznego
• poznanie najczęstszych barier w przepływie informacji oraz w jaki sposób udrożnić kanały informacyjne...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
Podczas całego dnia warsztatów uczestnicy będą angażowani w różne zabawy i ćwiczenia w czasie których będą poznawać metody oraz sposoby projektowania prezentacji, które pozwolą spojrzeć na prezentację w nowy sposób. Warsztaty nie są o tym jak rozpocząć używanie...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
I. Budowanie marki na rynku usług kreowanie wizerunku marki, budowanie świadomości marki na rynkach instytucjonalnych,zarządzanie marką na rynku B2B. II. Efektywność działań marketingowych na rynku usług umiejętność dopasowywania ofert do różnych...