Skuteczna Komunikacja Marketingowa - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Business-Training

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Skuteczna Komunikacja Marketingowa - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Wrocław - Dolnośląskie

  • Cele
    Dzięki szkoleniu dowiesz się jakie procesy decydują o postrzeganiu przez Klienta produktu/ usługi/ firmy w rozmowie face to face oraz w tekście pisanym, dowiesz się jakie elementy decydują o tym, czy Twój tekst zostanie przeczytany, czy Ty zostaniesz wysłuchany, nauczysz się wykorzystywać język korzyści w celu przyciągnięcia i utrzymania uwagi klienta, w taki sposób, by dostrzegał on te korzyści, które są dla niego decydujące, nauczysz się w jaki sposób przy pomocy nowoczesnych metod stworzyć i utrzymać trwałe relacje z klientem, poznasz podstawowe mechanizmy funkcjonowania umysłu, dzięki czemu zrozumiesz, w jaki sposób wpływać na umysły innych ludzi po to, aby podążali za Twoimi propozycjami, ideami?
  • Profil słuchacza / wymogi
    szkolenie skierowane jest do specjalistów marketingu, specjalistów public relations, handlowców i osób opiekujących się klientami, menadżerów odpowiedzialnych za motywację i efekty swoich zespołów, dziennikarzy, a także wszystkich osób zainteresowanych świadomym wykorzystaniem technik komunikacyjnych, zwiększających osobistą efektywność
  • Szczegółowe informacje
    CZYLI JAK SPRAWIĆ BY KLIENT PODĄŻYŁ ZA TOBĄ
    Zapraszam serdecznie na szkolenie, dzięki któremu zapoznacie się Państwo bliżej z zagadnieniami dotyczącymi komunikacji w biznesie. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili rozwijać i poszerzać perspektywy swojego życia zawodowego, osobistego i towarzyskiego, poznają  efektywne modele komunikacji międzyludzkiej, zapoznają się z  narzędziami umożliwiającymi diagnozę problemu i jego rozwiązanie, będą wiedzieć jak zbudować korzystny dla swojej firmy wizerunek w umyśle klienta.

    PROGRAM SZKOLENIA
    1 dzień - Wprowadzenie rozmówcy w nową rzeczywistość
    • Jak pracuje umysł i co z tego wynika?
    • Poprawne formułowanie celu: określanie stanu obecnego i stanu pożądanego.
      - Jak tworzą się indywidualne ?mapy? rzeczywistości.
    • Logika czy emocje, czyli sekrety percepcji
    • W czym pomoże Ci synergia biznesowa?
      - Nawiązywanie dobrego kontaktu: odzwierciedlanie, dostrojenie, prowadzenie.
    • Zmysłowe systemy reprezentacji świata, czyli jak dotrzeć do samego sedna
    • Meta-model języka czyli klucz do umysłu klienta
    2  dzień - Tworzenie wizerunku
    1. Sterowanie wrażeniami. Metody pozyskiwania emocjonalnej akceptacji rozmówcy:
      ? presupozycje i implikacje w służbie komunikacji pisanej i mówionej
      ? techniki wzbudzania sympatii, zaufania i autorytetu
      ? 5 najskuteczniejszych informacji, które sprawią, że Twój mail będzie o 47% bardziej efektywny
    2. Przeramowanie jako efektywna metoda na trudne pytania
    3. Czy wiesz, co Twój klient chce kupić:
      ? jak jeszcze bardziej wzmocnić język korzyści
    4. 9 niezbędnych elementów, którymi zbudujesz wizerunek swojej firmy podczas spotkania face to face, na targach, spotkaniach, eventach
      ? Zjawisko ?pierwszego wrażenia?
      ? Konstruowanie pożądanego wizerunku
      ? Zasady wywierania wpływu społecznego
      ? Dopasowanie technik wpływu do osób i okoliczności
    5. ?Generator Nowych Zachowań?
      ? Twój action plan - które elementy szkolenia zastosujesz jako pierwsze
    6. Energizer motywacyjny
    HARMONOGRAM SZKOLENIA
    8.00 rozpoczęcie szkolenia8.00 do 9.30  szkolenie
    9.30 do 9.45 przerwa - serwis kawowy
    9.45 -11.15 szkolenie
    11.15 do 11.30 przerwa - serwis kawowy
    11.30 do 13.00 szkolenie
    13.00 do 14.00  obiad
    14.00 do  15.30 szkolenie
    Od 15.30 do 17.00 konsultacje trenerskie
    17.00 zakończenie szkolenia

Inne informacje związane z public relations 2

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |