Sprzedaż i Profesjonalna Obsługa Klienta w Hotelu - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Business Bridge Group

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Sprzedaż i Profesjonalna Obsługa Klienta w Hotelu - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Wrocław - Dolnośląskie

  • Cele
    Głównym zadaniem realizowanego szkolenia będzie skoncentrowanie uwagi personelu wokół idei "Wysoka jakość sprzedaży i obsługi klienta kluczem do sukcesu hotelu”. Jeżeli taka właśnie postawa personelu wobec klientów zostanie wypracowana, ugruntowana, wzmocniona i zaakceptowana , wówczas działania pracowników będą efektywniejsze, co może w efekcie spowodować wzrost satysfakcji i lojalności klientów i pozytywnie wpłynąć na poprawę wizerunku hotelu.
  • Szczegółowe informacje
    PLAN SZKOLENIA:
    1. Recepcja a kreowanie wizerunku firmy:
    • Rola wyglądu w kreowaniu pozytywnego wizerunku
    • Cała prawda o uwodzeniu klienta
    • Rozpoznawanie potrzeb klienta. Typologia klienta.
    • Komunikacja werbalna i niewerbalna w kreowaniu wizerunku firmy
    • Mowa ciała i jej zrozumienie u klienta restauracji hotelowej i w drink barze
    • Zasady doboru garderoby w zależności od okoliczności, analiza kolorystyczna
    2. Standardy telefonicznej obsługi klienta
    • Etykieta
    • Powitanie przez telefon
    • Etapy rozmowy telefonicznej - dopasowanie sposobu konwersacji do typu rozmówcy
    • Udzielanie informacji
    • Taktowne kończenie rozmowy
    3. Sprzedaż w recepcji.
    • Sugestywna sprzedaż i korzyści z niej wypływające.
    • Techniki sprzedaży i ich wykorzystanie w recepcji
    - Reguła wzajemności
    - Zaangażowanie i konsekwencja
    - Społeczny dowód słuszności
    - Lubienie i sympatia
    - Komplementowanie
    - Autorytet
    - Referencje
    - Niedostępność i inne.
    • Wizerunek Front Officer"a, wizerunek miejsca pracy a obraz i marka Twojego hotelu
    3. Organizacja czasu pracy recepcji i planowanie – zarządzanie czasem:
    • Ustalanie priorytetów – metoda Eisenhowera
    • Priorytety recepcjonisty a priorytety przełożonych i współpracowników i klientów
    • Zasady i metody planowania
    • Praca z celami
    • Eliminacja pożeraczy czasu
    • Organizacja i umawianie spotkań, zasady współpracy z różnymi działami
    • Korespondencja tradycyjna, faksowa i elektroniczna. Formułowanie e-mail: brak miejsc, anulacja rezerwacji
    • Zasady ujarzmienia poczty elektronicznej.
    4. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach.
    • Trudny klient
    • Postępowanie w przypadku reklamacji i zażaleń
    • Zachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych
    • Mapa najczęściej spotykanych trudności

    TRENER:
    Trener biznesu, wykładowca akademicki, doktorantka, specjalista w temacie zarządzania, technik sprzedaży, komunikacji oraz umiejętności interpersonalnych. Z powodzeniem łączy wiedzę z doświadczeniem zdobytym podczas pracy zawodowej. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zarówno szkoleń, jak i wykładów oraz ćwiczeń na wielu uczelniach wyższych. Lubi pracę z ludźmi i to że każda grupa, którą szkoli jest inna. Cechują ją duże umiejętności nawiązywania kontaktów, szybka weryfikacja i analiza informacji, dokładne słuchanie oraz szybka i sprawna reakcja na postawy słuchaczy.
    Prowadziła szkolenia w projekcie „AKADEMIA HOTELARZA”, w którym brały udział osoby pracujące w hotelach na terenie całej Polski.

Inne informacje związane z obsługa klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |