Home > Kursy i Szkolenia > Obsługa Klienta > Wrocław > Sales Training - Zaawansowane Warsztaty Umiejętności Handlowych - Wrocław - Dolnośląskie

Sales Training - Zaawansowane Warsztaty Umiejętności Handlowych

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Business-Training

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Sales Training - Zaawansowane Warsztaty Umiejętności Handlowych - W ciągu tygodnia - Wrocław - Dolnośląskie

  • Cele
    Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności rozmów handlowych. Warsztat jest nakierowany na praktyczny trening umiejętności handlowych, sprowadzając część teoretyczną do minimum. Uczestnicy biorą udział w inspirującym warsztacie, interaktywnych ćwiczeniach i grach szkoleniowych oraz trenują
    poszczególne umiejętności w scenkach sprzedażowych.
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Szkolenie przeznaczone jest dla menadżerów, handlowców, właścicieli firm, których zadaniem jest zwiększanie efektywności sprzedażowej. Przedstawiony program szkolenia zawiera w sobie najważniejsze zagadnienia sprzedażowe i negocjacyjne, które mają bezpośredni wpływ na uzyskanie wzrostu wyniku handlowego.
  • Szczegółowe informacje

    Wartość szkolenia obejmuje:
    • UDZIAŁ JEDNEJ OSOBY NA SZKOLENIU
    • MATERIAŁY SZKOLENIOWE Z ZESZYTEM ĆWICZEŃ
    • OPRACOWANE WNIOSKI POSZKOLENIOWE PRZESŁANE MAILEM
    • CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOLENIA
    • INDYWIDUALNE PORADY I KONSULTACJE Z TRENEREM PO SZKOLENIU
    • POCZĘSTUNEK ORAZ LUNCH W TRAKCIE
    PROGRAM SZKOLENIA
    Zaprezentowany poniżej program jest kompleksową propozycją. Szkolenie zakłada realizację warsztatu w 16 godzin dydaktycznych. Program szkolenia został przedstawiony w postaci 4 bloków, w grupach do 14 osób. Program gwarantuje wysoki poziom skuteczności warsztatu, dzięki unikalnej metodzie szkolenia, która wypracowuje konkretne zachowania i odpowiedzi w rozmowie z klientem. Uczestnicy poznają i konfrontują przedstawione metody sprzedażowe w odniesieniu do nowych i stałych klientów. Poznają min. reguły wpływu społecznego, typologię zachowań i na jej podstawie wypracowują strategie sprzedażowe. Dodatkowym elementem jest wypracowanie działań typu „follow up”, które wzmocnią efekt szkoleniowy w dłuższej perspektywie czasu.

    BLOK I Zwycięska umiejętność w rozmowie z klientem (3h)
    - prezentacja z inspiracją, wprowadzenie do szkolenia
    - poznanie doświadczeń uczestników
    - gra sprzedażowa
    - film z dyskusją moderowaną, który inspiruje do myślenia
    1. Psychologia nastawienia na działanie. Teoria X, Y D. McGregora
    2. Wzmocnienie swojego potencjału (dumy, wiary w siebie) jako klucza
    do skuteczności w rozmowie z klientem
    3. Błąd paralaksy w matematyce sprzedaży
    4. Emocje a prawo wielkich liczb
    5. Zwycięska umiejętność kluczem do osiągania skuteczności

    BLOK II Sprzedawać w dobrym stylu (2h)
    - diagnoza i analiza stylu sprzedaży
    - dyskusja moderowana
    - praca z casami handlowymi
    1. Styl przyjacielski – rozmowa z empatią i emocjami
    2. Styl asertywny – dyplomacja i elastyczność
    3. Styl dominujący – rozmowa skutecznego akwizytora
    4. Styl fachowiec – profesjonalista ekspert
    5. Styl informator – doradca konkretny i rzeczowy

    Blok III – Sprzedaż na wielu kanałach (5h)
    - prezentacja
    - dyskusja moderowana
    - gra szkoleniowa
    1. Obraz ważniejszy od słów i doświadczenie ważniejsze od oferty.
    2. Prosprzedażowa komunikacja z klientem.
    3. Kanały komunikacji sprzedażowej a systemy reprezentacji.
    4. Autorytet sprzedażowy - Jak przedstawiać SIEBIE, FIRMĘ I PRODUKT?
    5. Typologia zachowań klienta w kontekście metod sprzedaży

    Blok IV – Sprzedaż doradcza (6h)
    - zadania w zespołach
    - dyskusja moderowana
    - scenki handlowe
    - tworzenie planu działania
    1. Schemat sprzedaży doradczej – nowa jakość kontaktu z klientem
    2. Reguły w sprzedaży doradczej – od kontaktu psychologicznego do kontraktu
    3. Mapa problemów klienta
    4. Kryteria podejmowania decyzji a poziomy potrzeb (świadomych, podświadomych i nie świadomych)
    5. Metoda – PROBLEM, KONSEKWENCJA, ROZWIĄZANIE
    6. Podstawowe założenia prezentacji sprzedażowej
    7. Model CECHA, ZALETA, KORZYŚĆ
    8. Reguły które warto znać min. NIEDOSTĘPNOŚĆ, AUTORYTET, WZAJEMNOŚĆ i inne

    HARMONOGRAM SZKOLENIA
    08.00 rozpoczęcie szkolenia
    09.30 przerwa -serwis kawowy
    09.40 szkolenie
    11.20 przerwa-serwis kawowy
    11.30 szkolenie
    13.00 przerwa- serwis kawowy
    13.10 szkolenie
    15.00 business lunch
    15.45 konsultacje trenerskie
    17.00 zakończenie szkolenia

Inne informacje związane z Obsługa Klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |