Home > Kursy i Szkolenia > Obsługa Klienta > Zaoczne > Szczecin > Szkoleni-Pozyskiwanie klientów biznesowych - Szczecin - Zachodniopomorskie

Szkoleni-Pozyskiwanie klientów biznesowych - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Szkoleni-Pozyskiwanie klientów biznesowych - Zaoczne - Szczecin - Zachodniopomorskie

  • Profil słuchacza / Wymogi
    Sprzedawcy, handlowcy, zaopatrzeniowcy, przedstawiciele handlowi, kierownicy placówek handlowych, pracownicy odpowiedzialni za rozwój sieci sprzedaży.
  • Szczegółowe informacje
    Moduł-Sprzedaż i Marketing
    Pozyskiwanie klientów biznesowych


    Po szkoleniu uczestnicy -  - będą:

    * skuteczniej sprzedawali
    * wiązali wydajność swojej pracy z funkcjonowaniem całej firmy i jej stabilnością
    * potrafili określić kim są potencjalni Klienci i jak ich zidentyfikować
    * nawiązywali skuteczny kontakt z nowym Klientem
    * prawidłowo redagowali listy ofertowe do Klientów
    * skutecznie przeprowadzali rozmowę telefoniczną, by doprowadzić do spotkania
    * potrafili odbyć, zakończone zamówieniem, spotkanie z Klientem
    * stosowali metody aktywnego podtrzymywania kontaktu z Klientem

    Program szkolenia

    * poznanie zasad systemu „lepsza obsługa – wyższy zysk”
    * identyfikacja potencjalnych Klientów, określenie metod penetracji rynku
    * umiejętności i zachowania z zakresu nawiązywania kontaktu z Klientem
    * rozpoznawanie potrzeb Klienta, argumentowanie i perswazja
    * identyfikacja przewag konkurencyjnych firmy w stosunku do konkurencji,
    * określenie dalszego zakresu pracy w celu pogłębiania umiejętności sprzedaży B2B


    Szkolenia prowadzone są w formie warsztatów, przy wykorzystaniu aktywnych metod nauczania, takich jak: gry symulacyjne, odgrywanie ról, analizy przypadków, dyskusje, itp. Taka forma pozwala uczestnikom na zdobycie praktycznych umiejętności zawodowych, które będą potrafili zastosować w swojej codziennej pracy.


Inne informacje związane z Obsługa Klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |