Home > Kursy i Szkolenia > Handel > Bydgoszcz > Zaawansowane Techniki Sprzedaży - Szkolenie dla Firm - Bydgoszcz - Kujawsko-Pomorskie

Zaawansowane Techniki Sprzedaży - Szkolenie dla Firm

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Falco Grupa Doradczo-Szkoleniowa

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Zaawansowane Techniki Sprzedaży - Szkolenie dla Firm - W ciągu tygodnia - Bydgoszcz - Kujawsko-Pomorskie

  • Szczegółowe informacje
    Uczestnicy: Szkolenie przeznaczone jest dla handlowców z doświadczeniem w kontaktach z klientami, z wiedzą o swoim produkcie/usłudze. Każdorazowo powstaje w oparciu o szczegółową analizę potrzeb (zgłaszane problemy, trudne sytuacje, nowe wyzwania), dzięki czemu czas szkolenia poświęcony jest na przydatne, nowe dla uczestników rozwiązania. Szkolenie uwzględnia każdorazowo specyfikę branży, oferty firmy, zachowań klientów. Szkolenie prowadzą trenerzy praktycy z doświadczeniem w rozmowach handlowych.

    Kształtowane postawy:
    • Trener dąży do zmotywowania uczestników do pokonywania rutyny, barier, sytuacji problemowych.
    • Uczestnicy mają poczuć się lepiej przygotowani do rozmów handlowych, które dotychczas uważali za trudne czy denerwujące.
    Nowe umiejętności:
    • Stosowanie w rozmowie z klientem zaawansowanych technik budowania relacji,  negocjacji, wywierania wpływu.
    • Doskonalenie warsztatu handlowego poprzez poznanie nowych narzędzi.
    • Postępowanie z "trudnym" klientem.
    • Doskonalenie swojego warsztatu handlowego poprzez wyeliminowanie błędów i stosowanie skuteczniejszych sposobów prowadzenia rozmowy.
    Nowa wiedza z zakresu:
    • Psychologii zachowań klienta.
    • Konkretne rozwiązania trudnych sytuacji zgłaszanych przez uczestników.
    Szczegóły:
    1 - 3 dni,
    6 - 10  ćwiczeń dziennie.

    Szkolenie może być realizowane w formie treningu z kamerą video. Uczestnicy mają za zadanie poprowadzenie rozmowy z klientem w oparciu o przygotowane przez trenera  symulacje rzeczywistych rozmów handlowych.
    • Porównują swoje umiejętności,
    • Mierzą się z sytuacjami z klientami, które w przeszłości były dla nich najtrudniejsze lub które ich czekają (wyzwania), 
    • Trenują "do skutku" poprawiając swoje błędy i nawyki.
    • Możliwy trenerski raport indywidualny dla każdego uczestnika, wskazujący mocne strony i kompetencje wymagające doskonalenia.

Inne informacje związane z Handel

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |