Efektywny Handlowiec – o Poszukiwaniu i Pozyskiwaniu Klientów - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Agencja Sedno

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Efektywny Handlowiec – o Poszukiwaniu i Pozyskiwaniu Klientów - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Legnica - Dolnośląskie

  • Szczegółowe informacje
    Cel szkolenia
    • zwiększenie skuteczności sprzedaży poprzez efektywniejsze pozyskiwanie klientów oraz profesjonalną obsługę
    • nabycie umiejętności wykorzystywania wrodzonych zasobów oraz przeciwdziałania deficytom
    • nabycie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych w pozyskiwaniu i obsłudze klientów
    • nabycie umiejętności przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu handlowcy
    Uczestnicy
    Pracownicy działów sprzedaży, handlowych odpowiedzialni za poszerzanie rynku odbiorców towarów i usług.
    Program

    1. Handlowiec – fakty i mity o sprzedawcach a moje wrodzone zasoby – autodiagnoza potencjału uczestników szkolenia

    2. Metody poszukiwania klientów
    • Zapoznanie uczestników z wachlarzem możliwości poszukiwania klientów
    • Elementy treningu twórczości ukierunkowanego na generowanie pomysłów pozyskiwania klientów
    3. Nawiązywanie kontaktu telefonicznego z klientem
    • Zasady komunikacji telefonicznej – jak zachęcić klienta do rozmowy
    • Praca głosem
    • Bariery komunikacyjne – co utrudnia lub uniemożliwia zainteresowanie klientów ofertą
    • Jak budować relacje z klientami, gdy kontakt telefoniczny zawiedzie
    4. Budowanie relacji z klientem – zasady skutecznej sprzedaży
    • Rozpoznanie potrzeb
    • Jak rozmawiać z klientem aby sfinalizować sprzedaż – typy klientów i metody komunikacji z klientem
    • Podstawowe narzędzia negocjacyjne - gry negocjacyjne stosowane przez klientów i sposoby radzenia sobie z nimi
    • Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi – jak postępować z zastrzeżeniami klienta
    5. Tworzenie i prezentacja oferty klientowi
    • Kiedy należy tworzyć i przekazać ofertę klientowi
    • Co powinno znaleźć się w ofercie
    • Jak wykorzystać informacje zebrane od klienta do tworzenia oferty
    • Prezentacja osobista czy korespondencyjna – zalety i wady
    • Zasady prezentacji oferty w kontakcie bezpośrednim z klientem
    • Zasady prezentacji oferty korespondencyjnie klientowi
    6. Rozmowa o ofercie
    • W jakim czasie kontaktować się z klientem
    • Jak rozmawiać o ofercie – sztuka odpierania zarzutów i mówienia językiem korzyści
    7. Finalizacja sprzedaży
    • etapy sprzedaży a finalizacja transakcji
    8. Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
    Metody

    Szkolenie prowadzone metodą warsztatową - z wykorzystaniem specjalnie zaprojektowanych ćwiczeń, osadzonych w realiach rynkowych.

Inne informacje związane z handel

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |