Home > Kursy i Szkolenia > Handel > Rzeszów > Sprzedaż Efektywna - Szkolenie - Rzeszów - Podkarpackie

Sprzedaż Efektywna - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem BD Center Sp. z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Sprzedaż Efektywna - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Rzeszów - Podkarpackie

  • Szczegółowe informacje
    Program szkolenia

    1.  Czym jest sprzedaż i kim jest sprzedawca?
    • Sprzedaż - działanie czy proces?
    • Jaki jest skuteczny sprzedawca? - Ocena własna
    2. Klient - Petent? Partner? Pan i władca premii?
    • Kim  jest Klient dla handlowca?
    • Rodzaj Klientów - analiza potencjału
    • Elastyczność komunikacyjna handlowca
    • Jak "rozpoznać" aktualne i potencjalne potrzeby konkretnego klienta?
    3.  Lepiej raz dużo, czy mniej często? - Trwałe relacje od początku
    • Pozyskiwanie klienta - istota budowania relacji
    • Pierwsza rozmowa - jak się do niej przygotować?
    • Jakie znaczenie mają "trwale pozytywne relacje" dla handlowca?
    4.  Komunikacja z Klientem
    • Podstawy komunikacji - model procesu, rodzaje, zasady
    • Komunikacja werbalna i niewerbalna
    • Co pomaga a co przeszkadza w efektywnej komunikacji?
    • Metody i techniki skutecznej komunikcji
    • Sprzedawca - prezenter czy sprzedawca - doradca, czyli umiejętność słuchania i zadawania pytań w pracy handlowca?
    • Przekonująca komunikacja - "język korzyści"
    5.  Rozmowa sprzedażowa
    • Symulacje rozmów
    • Struktura rozmowy sprzedażowej - etapy wizyty u Klienta
    • Zasady profesjonalnej prezentacji oferty
    • Czy Klient kupuje produkt czy sprzedawcę?
    6.  Intuicyjnie dobrzy sprzedawcy - nazwijmy rzeczy po imieniu
    • Przegląd technik i metod sprzedaży w ujęciu teoretycznym
    • Wady i zalety stosowanych metod w odniesieniu do różnych sytuacji i różnych Klientów.
    7.   Klient na "NIE" - pokonywanie oporu, zarzutów i obiekcji
    • Trudny Klient - analiza studiów przypadku
    • Rodzaje "trudnych Klientów" i sposoby radzenia sobie z nimi
    • Kodeks profesjonalnego radzenia sobie z Klientem "na NIE"
    8.   Cena, rabat, warunki - jak nie pozwolić sobie wejść na głowę?
    • Jak wmówić o cenie aby Klient ją akceptował?
    • Sposoby argumentacji potencjalnych zastrzeżeń Klienta w stosunku do ceny
    • Podstawy negocjacji - opracowanie strategii
    • Style negocjacyjne - jakim jestem negocjatorem?
    • Przegląd technik negocjacyjnych
    Metody pracy
    • wykłady
    • studium przypadków
    • gry i zabawy
    • scenki
    • burza mózgów 
    • praca z kamerą
    Harmonogram szkolenia 2 dni szkoleniowe - 16 godzin

Inne informacje związane z Handel

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |