Zarządzanie Emocjami w Obsłudze Klienta - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Vademecum – Konferencje i Szkolenia Sp. z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Zarządzanie Emocjami w Obsłudze Klienta - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Wrocław - Dolnośląskie

  • Szczegółowe informacje
    W czasach ostrej walki o Klienta osiągnięcie efektu finansowego firmy zależy w dużej mierze od jakości obsługi w trakcie dokonywania transakcji, jak i w kontakcie posprzedażowym. Wymagania wobec sprzedającego wzrastają – presji tej towarzyszą silne emocje przeżywane przez każdą ze stron.

    Proponowany przez nas trening dostarcza narzędzi pozwalających lepiej panować nad napięciem oraz uczy wykorzystać emocje na rzecz budowania ściślejszej współpracy z Klientem.

    Cele treningu:
    • doskonalenie skutecznej komunikacji interpersonalnej i pozytywnych kontaktów z Klientem
    • kształtowanie postaw sprzyjających budowaniu relacji i otwartości na innych oraz kreatywnemu realizowaniu zadań
    • wzmocnienie umiejętności wywierania wpływu, głównie w aspekcie wykorzystania emocji, w celu tworzenia płaszczyzny współpracy
    • nabycie wiedzy na temat osobowości człowieka ze szczególnym uwzględnieniem procesów i mechanizmów emocjonalnych
    • wzrost umiejętności kontrolowania emocji w relacjach zawodowych
    Program
    Sesja integracyjna ze elementami treningu interpersonalnego
    • jak postrzegam siebie, jak postrzegają mnie inni – sesja informacji zwrotnych
    • emocje i rodzaje relacji pojawiające się w relacjach interpersonalnych
    Emocje i osobowość
    • wpływ emocji na efektywność   pracy
    • cechy osobowości a mechanizmy emocjonalne uruchamiające się w sytuacjach zawodowych
    • oddziaływanie na emocje w relacjach z klientem
    Kształtowanie kultury organizacyjnej sprzyjającej budowaniu więzi i dobrej atmosfery z klientem zewnętrznym

    Motywowanie klienta do zakupu
    • poznanie własnych zdolności motywowania
    • rola emocji w motywowaniu
    • oddziaływanie na klienta poprzez emocje
    • wykorzystanie energii płynącej z emocji do nawiązywania satysfakcjonujących form współpracy
    Rozwijanie umiejętności współpracy w sytuacjach pozornie niesprzyjających
    • dochodzenie do konsensusu w sytuacji konfliktu
    • podejmowanie decyzji na zasadzie konsensusu
    • umiejętność wywierania wpływu i oddziaływania na postawy klientów
    • radzenie sobie z krytyką, zachowaniami agresywnymi i roszczeniowymi
    Praca a emocje negatywne wywołane stresem
    • obniżanie poziomu negatywnych emocji
    • kontrola stresu jako kompetencja niezbędna w zarządzaniu
    • ćwiczenia antystresowe

Inne informacje związane z obsługa klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |