Kategoria:Marketing Internetowy
Typ:W ciągu tygodnia
Na szkoleniu poznają Państwo wiele tajników działania firmy w Internecie - marketingu internetowego oraz kampanii internetowych. Warto opanować wiedzę, z których narzędzi naprawdę warto skorzystać i jak poruszać się na rynku usług interaktywnych. W dzisiejszych...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Kontakty międzyludzkie, ze względu na odmienność postaw ludzkich i niską przewidywalność zachowań, niosą ze sobą duży ładunek emocji i stresu. Kontakt z „trudnym klientem" może zaburzać sprawne wykonywanie pracy i realizację celów sprzedażowych i szkodzić wizerunkowi...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
# Wiedza, dotycząca etapów aktywnej sprzedaży produktów i usług
# umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami :: TEMATYKA Zasady prawidłowej
komunikacji z klientem - słuchanie aktywne Z najomość
mowy ciała Bariery komunikacyjne
Etapy aktywnej...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
# Zapoznanie handlowców i specjalistów z zasadami budowania relacji z kluczowymi klientami
# Przygotowanie wysokokwalifikowanej kadry zarządzającej kluczowymi klientami
Wszystkie szkolenia dopasowywane są do potrzeb
szkoleniowych klienta. :: TEMATYKA...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
# Rozwinięcie wiedzy zdobytej na szkoleniu "Podstawowe Umiejętności Sprzedaży"
# Nabranie pewności siebie przez Przedstawicieli Handlowych Wszystkie szkolenia dopasowywane są do potrzeb
szkoleniowych klienta. : TEMATYKA ZAJĘĆ
Zarządzanie podległym
terytorium...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
• zapoznanie uczestników z istotą marketingu ( w tym marketingu wewnętrznego) i jego narzędziami
• rozpoznawanie cech grupy docelowej dla marketingu wewnętrznego
• poznanie najczęstszych barier w przepływie informacji oraz w jaki sposób udrożnić kanały informacyjne...
Kategoria:Badanie Rynku
Typ:Zaoczne
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
Każdy uczestnik szkolenia weźmie udział w jednej edycji
(80 godzin dydaktycznych), której ramowy program przedstawia się
następująco:
1. Podstawy zarządzania wiedzą i informacją (14 godz.)
2. Podstawy analizy statystycznej (16 godz.)
3....
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest poszerzenie teoretycznej wiedzy na temat negocjacji, a także rozwinięcie praktycznych umiejętności przygotowania się do procesu negocjacji, komunikacji w ich trakcie oraz zapoznanie się z technikami pozwalającymi efektywnie zakończyć ten...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Nabycie wiedzy, dotyczącej etapów aktywnej sprzedaży produktów i usług Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami Efekt szkolenia: Wzrost profesjonalizmu, pewności siebie i poczucia kontroli sytuacji przez Przedstawicieli Handlowych Kształtowanie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W trakcie szkolenia nauczymy: motywowania pracownika poprzez system nagród, pochwał i wzmocnień wyrażania krytyki, udzielania nagany w stosunku do nieakceptowanych zachowań udzielania pracownikowi bieżącej informacji zwrotnej na temat jego kompetencji...
Kategoria:Marketing Internetowy
Typ:W ciągu tygodnia
Celem jest przedstawienie najnowszej wiedzy oraz wykształcenie umiejętności formułowania strategii z zakresu marketingu internetowego. Cykl proponowanych warsztatów poświęcamy niestandardowym działaniom marketingowym w sieci, reklamie w serwisach społecznościowych,...
Kategoria:Marketing Internetowy
Typ:W ciągu tygodnia
W internecie nie zawsze wygrywa
ten, kto wyłoży więcej pieniędzy na reklamę. Zazwyczaj zwyciężają ci,
którzy potrafią w skuteczny i efektywny sposób wykorzystać
ogólnodostepne mechanizmy oraz nawyki internautów. Szybkość
rozwoju internetu...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Umiejętność planowania działań marketingowych w oparciu o jasno
skonstruowany plan jest dzisiaj źródłem szans firmy na skuteczną walkę
konkurencyjną. Gromadzenie informacji, szczegółowa ich analiza oraz
strategiczne analizy przedsiębiorstwa minimalizują ewentualność...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenie jest rozwinięcie przez uczestników umiejętności planowania działań marketingowych firmy w oparciu o jasno skonstruowany plan co znacząco zwiększa szanse na skuteczną walkę konkurencyjną. Szkolenie ma za zadanie przybliżyć uczestnikom koncepcje...
Kategoria:Handel Międzynarodowy, Eksport, Import
Typ:W ciągu tygodnia
# Przekazanie uczestnikom wiedzy na temat możliwości wchodzenia na zagraniczne rynki za pomocą agenta lub dystrybutora lub działania na rynku krajowym w charakterze agenta lub dystrybutora
# Omówienie aktualnych przepisów (zwłaszcza tych o charakterze imperatywnym)...
Kategoria:Handel Międzynarodowy, Eksport, Import
Typ:W ciągu tygodnia
# Przekazanie aktualnych informacji o najnowszej wersji Incoterms® 2010, nowej klasyfikacji reguł i nowych terminach, o zmianach w stosunku do Incoterms 2000 oraz o zasadach prawidłowego i bezpiecznego stosowania reguł w kontraktach handlowych
# Analiza poszczególnych...
Kategoria:Handel Międzynarodowy, Eksport, Import
Typ:W ciągu tygodnia
# Przekazanie uczestnikom aktualnych informacji o obowiązujących i przyszłych regulacjach prawnych dotyczących kontraktów handlowych w związku z wejściem Polski do UE
# Przekazanie wiedzy i praktycznych informacji na temat zasad prawidłowego przygotowania i...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Głównym zadaniem realizowanego szkolenia będzie skoncentrowanie uwagi personelu wokół idei "Wysoka jakość sprzedaży i obsługi klienta kluczem do sukcesu hotelu”. Jeżeli taka właśnie postawa personelu wobec klientów zostanie wypracowana, ugruntowana, wzmocniona...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
- Nabycie umiejętności radzenia sobie z trudnym klientem, zwiększenie efektywności obsługi klienta.
- Przygotowanie uczestników do skutecznego rozwiązywania trudnych sytuacji podczas sprzedaży.
- Nabycie umiejętności skutecznej komunikacji z klientem oraz diagnozowania...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
- nabycie umiejętności rozpoznawania i prowadzenia poszczególnych etapów sprzedaży
- nabycie umiejętności właściwego rozpoznania potrzeb klientów
- nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta
- poznanie efektywnych technik sprzedaży
-...