Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Językowe techniki perswazyjne w reklamie i marketingu
1. Wprowadzenie
2. Cechy pożądane każdego komunikatu perswazyjnego 2.1. Poprawność i zrozumiałość (o przestrzeganiu normy językowej) 2.2. Atrakcyjność i oryginalność 2.1.1. Jakich...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
PROGRAM
1. Budowanie wizerunku firmy
2. Klient i jego rola
3. Kompetencje sprzedawcy
4. Tworzenie procesu sprzedaży
5. Co znaczy efektywna komunikacja
6. Rozpoznawanie potrzeb klienta
7. Profesjonalna prezentacja oferty
8. Jak spełnić oczekiwania...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Program 28 h
1. Wstęp ; Rola logistyki w przedsiębiorstwie:
- wpływ i znaczenie logistyki dla konkurencyjności firmy
- struktura organizacyjna logistyki w przedsiębiorstwie
- integracja procesów produkcyjnych i logistycznych
- zintegrowane łańcuchy...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
Po szkoleniu uczestnicy będą:
* skuteczniej sprzedawali i obsługiwali Klientów
* umiejętnie stosowali wszystkie elementy rozmowy sprzedażowej
* trafnie kształtowali swój wygląd i zachowania niewerbalne
* umieli dostosować sposób obsługi do typu Klienta
* właściwie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
Moduł-Sprzedaż i Marketing
Pozyskiwanie klientów biznesowych Po szkoleniu uczestnicy - - będą: * skuteczniej sprzedawali * wiązali wydajność swojej pracy z funkcjonowaniem całej firmy i jej stabilnością * potrafili określić kim są potencjalni Klienci...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Seminarium przygotowuje przyszłych menegerów do zarządzania w firmach handlowych i usługowych. Studenci zdobywają wiedzę w zakresie obsługi klienta i zarządzania sprzedażą. Studia I Stopnia Kierunek-Zarządzanie Specjalność-Handel i Usługi GRUPA TREŚCI...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Proces kształtowania marki: jej tożsamości, nazwy oraz wizerunku w realiach polskiego rynku.
Szkolenie ma na celu prezentacje zagadnień związanych z procesem
tworzeniem marki. W jego trakcie uczestnicy będą mogli zapoznać się z
podstawowymi elementami tego...