Kategoria:Badanie Rynku
Typ:Zaoczne
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
Każdy uczestnik szkolenia weźmie udział w jednej edycji
(80 godzin dydaktycznych), której ramowy program przedstawia się
następująco:
1. Podstawy zarządzania wiedzą i informacją (14 godz.)
2. Podstawy analizy statystycznej (16 godz.)
3....
Kategoria:Badanie Rynku
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest zapoznanie słuchaczy z teoretycznymi i metodologicznymi aspektami socjologicznych analiz kultury masowej i procesów kształtowania się opinii publicznej oraz prezentacją podstawowych technik badania opinii publicznej, jak również sposobów interpretacji...
Kategoria:Badanie Rynku
Typ:Zaoczne
Badanie i analiza zjawisk społecznych są w dzisiejszym, szybko zmieniającym się świecie szczególnie ważne. Wiedza socjologiczna znajduje zastosowanie w różnych obszarach, takich jak badania rynku, media, reklama, PR, polityka czy działalność publiczna. Studia...
Kategoria:Badanie Rynku
Typ:e-learning
Celem kursu jest:
• dowiedzenie się, jaka jest istota rynku, jego elementy i uwarunkowania,
• dowiedzenie się, jaka jest istota badań rynkowych i marketingowych oraz
różnice i podobieństwa występujące miedzy nimi,
• zapoznanie się z klasyfikację...