Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:Zaoczne
Program:
1. Co to jest public relations - definicja - zakres - strategiczna rola
2. Identyfikacja odbiorców przekazu public relations 3. Public Relations a tożsamość przedsiębiorstwa 4. Public Relations w sytuacjach kryzysowych 5. Internetowy...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
Podczas całego dnia warsztatów uczestnicy będą angażowani w różne zabawy i ćwiczenia w czasie których będą poznawać metody oraz sposoby projektowania prezentacji, które pozwolą spojrzeć na prezentację w nowy sposób. Warsztaty nie są o tym jak rozpocząć używanie...
Kategoria:Marketing Internetowy
Typ:W ciągu tygodnia
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
zapoznanie
uczestników z procesem poprzedzającym tworzenie serwisu internetowego
(lub intranetowego) oraz możliwościami, jakie daje wykorzystanie
internetu w firmiezdobycie umiejętności planowania funcjonalnych...
Kategoria:Marketing Internetowy
Typ:W ciągu tygodnia
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
zdobędziesz wiedzę dotyczącą technicznych i merytorycznych aspektów
pozycjonowania w przeglądarkach internetowych; poznasz prawidłowe
metody osadzania grafiki na stronach WWW i tworzenia odnośników;
nauczysz...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
I. Promocja sprzedaży rodzaje i zastosowanie (konkursy, loterie, upusty cenowe, premia od zakupu, testowanie produktu, promocje konsumenckie) wsparcie sprzedaży w punktach handlowych (materiały POS – rodzaje i ich charakterystyka)ważne aspekty prawne...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
I. Planowanie i realizacja mediów 1. Media – ogólna charakterystyka (media mix) Telewizja (reklama spotowa, sponsoring programu, product placement)Radio (reklama spotowa, sponsoring programu, audycje radiowe)Prasa (reklamy...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
I. Budowanie marki na rynku usług kreowanie wizerunku marki, budowanie świadomości marki na rynkach instytucjonalnych,zarządzanie marką na rynku B2B. II. Efektywność działań marketingowych na rynku usług umiejętność dopasowywania ofert do różnych...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
I. Działania ATL 1. ATL * standardowe działania reklamowe (tv, radio, prasa, outdoor, internet) * sponsoring * product placement * strategia użycia mediów 2. ...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest zdobycie kompleksowej wiedzy na temat organizowania, prowadzenia działalności marketingowej w przedsiębiorstwach w warunkach konkurencyjnej gospodarki oraz kontroli skuteczności podjętych działań.
W trakcie zajęć opisane zostaną zagadnienia...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Technik Handlowiec W programie nauczania znajdują się m.in. takie przedmioty jak: podstawy
ekonomii, zasady rachunkowości, marketing, elementy prawa, ekonomika i
rachunkowość handlu, reklama, pracownia ekonomiczno-informatyczna,
technika biurowa.
Taki program...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Technik Absolwenci
mogą pracować jako copywriterzy, projektanci grafiki, specjaliści ds.
reklamy, marketingu, kontaktów z prasą i kształtowania opinii
publicznej.
Program nauczania obejmuje takie przedmioty jak:
Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw...
Kategoria:Badanie Rynku
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest zapoznanie słuchaczy z teoretycznymi i metodologicznymi aspektami socjologicznych analiz kultury masowej i procesów kształtowania się opinii publicznej oraz prezentacją podstawowych technik badania opinii publicznej, jak również sposobów interpretacji...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:Zaoczne
Celem proponowanych studiów jest przekazanie praktycznej, zróżnicowanej i aktualnej wiedzy na temat sposobów wykorzystania Internetu w marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych trendów panujących na rynku mediów elektronicznych.
W trakcie zajęć uczestnicy...
Kategoria:Badanie Rynku
Typ:Zaoczne
Badanie i analiza zjawisk społecznych są w dzisiejszym, szybko zmieniającym się świecie szczególnie ważne. Wiedza socjologiczna znajduje zastosowanie w różnych obszarach, takich jak badania rynku, media, reklama, PR, polityka czy działalność publiczna. Studia...
Kategoria:Marketing Międzynarodowy
Typ:W ciągu tygodnia
WSE oferuje nowy
program studiów w języku angielskim. To wyjątkowa okazja,
aby o stosunkach międzynarodowych uczyć się w języku współczesnej dyplomacji.
Stosunki międzynarodowe to
kierunek studiów dający wiedzę o związkach...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:e-learning
Rozwój przedsiębiorstwa powinien wyrażać się m.in.
wzrostem poziomu technicznego, ilościowym i jakościowym zwiększeniem produkcji
i sprzedaży, poprawą efektywności gospodarowania, ekspansją na nowe rynki,
powiększeniem majątku produkcyjnego. ...
Kategoria:E-Biznes
Typ:e-learning
Celem kursu jest:
* poznanie projektowania interfejsu i architektury informacji na firmowej stronie WWW, z wykorzystaniem zasad funkcjonalności i ergonomii,
* umiejętność prowadzenia kampanii e-mailingowej,
* zdolność wykorzystywania różnych...
Kategoria:Badanie Rynku
Typ:e-learning
Celem kursu jest:
• dowiedzenie się, jaka jest istota rynku, jego elementy i uwarunkowania,
• dowiedzenie się, jaka jest istota badań rynkowych i marketingowych oraz
różnice i podobieństwa występujące miedzy nimi,
• zapoznanie się z klasyfikację...
Kategoria:E-Biznes
Typ:e-learning
Po zakończeniu kursu uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
• celów i zasad kierowania wrażeniem wywieranym na innych ludzi,
• roli autoprezentacji w życiu osobistym i zawodowym,
• podstawowych taktyk autoprezentacyjnych,
• zasad kształtowania...
Kategoria:E-Biznes
Typ:e-learning
Celem kursu jest zapoznanie z podstawowym kanonem wiedzy prawniczej,ze szczególnym uwzględnieniem prawa komputerowego oraz przekazanie wiedzy o regulacjach prawnych z zakresu handlu elektronicznego, w szczególności dotyczących świadczenia usług drogą elektroniczną,...