Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Director: Prof. Mercedes Esteban Bravo Language: English Attendance: In-class, from September 2013 to June 2014 Credits: 60 ECTS Duration: 1 academic year The
Master in Marketing at Universidad Carlos III de Madrid (Spain) is a 1
year official master degree...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy:\r\n Szkolenie przeznaczone jest dla handlowców z wiedzą o swoim produkcie/ \r\nusłudze, którzy chcą doskonalić umiejętność rozmowy z klientami o cenie.\r\n Każdorazowo powstaje w oparciu o szczegółową analizę specyfiki branży, \r\nfirmy, dzięki czemu...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy: Szkolenie\r\n przeznaczone jest dla osób, które prowadzą negocjacje handlowe z \r\nklientami lub dostawcami (działy zakupów). Szkolenie może być \r\nrealizowane na poziomie podstawowym (np. dla nowych pracowników) lub \r\nzaawansowanym (handlowcy...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy:\r\n Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które budują wizerunek firmy w \r\nkontaktach z klientami ale nie sprzedają, zajmują się natomiast \r\norganizacją/ realizacją zamówień czy też rozwiązywaniem zgłaszanych \r\nprzez klienta problemów....
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy:\r\n Szkolenie przeznaczone jest dla handlowców z doświadczeniem w \r\nkontaktach z klientami, z wiedzą o swoim produkcie/usłudze. Każdorazowo \r\npowstaje w oparciu o szczegółową analizę potrzeb (zgłaszane problemy, \r\ntrudne sytuacje, nowe wyzwania),...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy: Szkolenie\r\n może być poprowadzone tak, aby uwzględniać specyfikę branży i przyjęty w\r\n firmie model rozmów handlowych (spotkania, wysyłana oferta, rozmowy \r\ntelefoniczne). Szkolenie może być realizowane na poziomie podstawowym \r\n(np. dla...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Proces kształtowania marki: jej tożsamości, nazwy oraz wizerunku w realiach polskiego rynku.
Szkolenie ma na celu prezentacje zagadnień związanych z procesem
tworzeniem marki. W jego trakcie uczestnicy będą mogli zapoznać się z
podstawowymi elementami tego...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia
Rozszerzenie posiadanej wiedzy o komunikowaniu się i zwiększenie indywidualnej efektywności w komunikacjiOkreślenie i wykorzystanie w praktyce mechanizmów sprzedaży i czynników zapewniających sukcesy na tym poluOpanowanie konkretnych umiejętności...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Podwyższenie poziomu skuteczności sprzedaży. Szkolenie pozwoli wypracować własną metodę reagowania na oceny pozytywne i negatywne w kontakcie z klientem. Szkolenie jest oparte o podstawowe umiejętności, jakie są potrzebne profesjonalnemu sprzedawcy. Korzyści...
Kategoria:E-Biznes
Typ:Zaoczne
Cel studium
* wprowadzenie do zagadnień handlu elektronicznego,
* omówienie specyfiki handlu w środowisku internetowym,
* przedstawienie zagadnień konkurencyjności e-przedsiębiorstw,
* wdrożenie do rozliczeń finansowych on-line (e-bankowość, e-księgowość),
*...
Kategoria:Handel
Typ:Korespondencyjnie
Kurs dla osób, które wiążą swoją przyszłość z szeroko pojętą sprzedażą i które chcą w wygodny sposób zdobyć lub uzupełnić kwalifikacje z zakresu technik sprzedaży, pozyskiwania klientów, organizowania spotkań biznesowych i przeprowadzania prezentacji produktu....