Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Planowanie strategii marketingowych Przygotowujemy
i realizujemy strategie marketingowe skierowane do starannie dobranego
segmentu potencjalnych klientów. Doradzamy w ich wdrażaniu oraz
prezentujemy osiągnięte wyniki. W miarę potrzeb dostosowujemy...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Przedmioty realizowane na specjalności - "ekonomika handlu i usług":
wychowanie fizyczne
język angielski
język niemiecki
nauka o państwie
socjologia
geografia ekonomiczna
ochrona własności intelektualnej
informatyka
matematyka
statystyka opisowa
ekonometria
mikroekonomia
podstawy...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Celem specjalności jest przekazanie studentom wiedzy dotyczącej marketingu internetowego z uwzględnieniem zasad nowoczesnego zarządzania marketingowego, społecznych uwarunkowań marketingu internetowego oraz wykształcenie umiejętności projektowania i realizowania...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Specjalność Socjologia reklamy i komunikacji międzyludzkiej pozwala
studentom zdobyć wiedzą dotyczącą specyfiki konstruowania, rozumienia i
wykorzystywania w praktyce komunikatów reklamowych, tworzenia strategii
promocyjnych, zasad kreowania właściwej komunikacji...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Osoba kończąca specjalność marketing w zarządzaniu to menedżer
działający w warunkach rozwiniętej gospodarki rynkowej, który potrafi
kierować przedsiębiorstwem lub jego częścią, współpracować z
zagranicznymi podmiotami gospodarczymi, poruszać się na rynku
kapitałowym...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Rynek pracy dla absolwentów tej specjalizacji stale rośnie. Dotyczy to
różnych sektorów - zorientowanych na zysk, jak i coraz częściej
organizacji non-profit. Zwiększa się też zapotrzebowanie na osoby,
które potrafią skutecznie i efektywnie zarządzać takimi...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Podstawy komunikacji rynkowej Instrumenty komunikacji rynkowejHistoria reklamyRynek reklamyStruktura agencji reklamowejWspółpraca agencja-klientStrategie markiAnaliza sytuacji rynkowejWyznaczanie celów kampanii reklamowejStrategia reklamowaPlanowanie strategii...
Kategoria:Organizacja Wydarzeń
Typ:Zaoczne
Wstęp do sponsoringu i organizacji wydarzeńAspekty prawne sponsoringu i organizacji wydarzeńNarzędzia promocjiWydarzenia sportoweWydarzenia kulturalneWydarzenia medioweKonwencje i business eventsSponsoring mediówOferta sponsoringowa i negocjacjeUmowa sponsoringowaPlanowanie...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Przedmioty ogólne: -Ekonomia -Kultura wizualna -Lektorat języka angielskiego -Marketing -Nauka o polityce -Obsługa komputera -Psychologia -WF -Zarządzanie -Podstawy komunikacji rynkowej -Aktywizacja sprzedaży -Corporate relations -Narzędzia ilościowe -Podstawy...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Celem studium jest przekazanie, pogłębienie oraz usystematyzowania wiedzy związanej ze strategią marketingową działania przedsiębiorstw. Słuchacze nabywają także umiejętności praktyczne w zakresie marketingu i nauk wspomagających marketing oraz formułowania strategii...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Celem Uczelni jest przygotowanie jej absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wykonawczych oraz kierowniczych niższych i średnich szczebli zarządzania, przede wszystkim w:
- centrach informacji turystycznej,
- agencjach turystycznych,
- centrach...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Celem studiów jest przygotowanie absolwentów do praktycznego planowania i realizowania politycznych kampanii o charakterze perswazyjnym (kampanie wyborcze, akcje społeczne, kampanie około referendalne) oraz do wspierania polityków wszystkich szczebli w budowaniu...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Podstawowym celem na kierunku Zarządzanie jest wykształcenie wysoko wykwalifikowanych ekonomistów, zdolnych współuczestniczyć w zarządzaniu podmiotami gospodarczymi, które muszą funkcjonować w realiach gospodarki rynkowej.
Zdobyte kwalifikacje, dzięki szerokiemu...
Kategoria:Handel
Typ:Zaoczne
Charakterystyka Usługi oraz produkty mają w dzisiejszych czasach podobną jakość i nazewnictwo, dlatego też osoba sprzedawcy oraz jego wizerunek odgrywa coraz bardziej znaczącą rolę. Umiejętności handlowe wykorzystywane są obecnie we wszelkich dziedzinach życia...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cele:
1.Ćwiczenie umiejętności rozpoznawania potrzeb klienta.
2.Ćwiczenie umiejętności komunikowania się z klientem.
3.Nabycie wiedzy na temat właściwej obsługi klienta.
4.Ćwiczenie umiejętności zachowania się w sytuacjach trudnych i konfliktowych. Szkolenie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
Po szkoleniu uczestnicy będą:
* skuteczniej sprzedawali i obsługiwali Klientów
* umiejętnie stosowali wszystkie elementy rozmowy sprzedażowej
* trafnie kształtowali swój wygląd i zachowania niewerbalne
* umieli dostosować sposób obsługi do typu Klienta
* właściwie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
Moduł-Sprzedaż i Marketing
Pozyskiwanie klientów biznesowych Po szkoleniu uczestnicy - - będą: * skuteczniej sprzedawali * wiązali wydajność swojej pracy z funkcjonowaniem całej firmy i jej stabilnością * potrafili określić kim są potencjalni Klienci...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Seminarium przygotowuje przyszłych menegerów do zarządzania w firmach handlowych i usługowych. Studenci zdobywają wiedzę w zakresie obsługi klienta i zarządzania sprzedażą. Studia I Stopnia Kierunek-Zarządzanie Specjalność-Handel i Usługi GRUPA TREŚCI...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat To specjalność, której celem jest przygotowanie Cię do pracy w obszarze dystrybucji oraz marketingu. Studia I Stopnia Kierunek-Ekonomia Specjalność- Handel i Marketing Podczas studiów zdobędziesz praktyczną wiedzę z zakresu działalności handlowej na...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Magister Jeśli interesujesz się mediami, komunikacją społeczną, multimediami, reklamą i public relations, a także problematyką prasy samorządowej i lokalnej, ten kierunek jest właśnie dla Ciebie. Jako student dziennikarstwa będziesz mógł odbyć praktyki zawodowe...