Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Rolą
reklamy jest tworzenie świadomości produktu, marki, firmy, wzbudzanie
zainteresowania i pożądania klienta, a w efekcie wywołanie oczekiwanej
akcji, czyli zakupu. Wraz z rozwojem nowych technologii, pojawieniem
się internetu, telefonii komórkowej pojawiły...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Czy klienci kupują produkty
i usługi? Czy wyobrażenia, skojarzenia związane z marką i korzyści,
jakie ona daje? Marka jest obietnicą, powinna działać jak magnes –
przyciągać i utrzymywać klienta, ma budować trwałe relacje z klientem.
Sama nazwa jest tylko oznakowaniem,...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Przeciętny użytkownik
komórki ma ją przy sobie średnio przez 18 godzin. Za kilka lat prawie
50% telefonów komórkowych na świecie będzie łączyć się z internetem. W
Polsce zarejestrowano już 44 miliony kart SIM. Do końca 2009 roku w
użyciu będzie 171 milionów...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Zaprojektowanie
dobrej strony internetowej to podstawa do skutecznej reklamy, a w
konsekwencji sprzedaży produktów i usług przez sieć. Wiele firm
ignoruje oczywisty fakt, że strona ma podobać się klientowi, a nie
właścicielowi witryny.
Pozwól użytkownikowi...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Sam
fakt posiadania własnej strony www przez firmę nie sprawi, że
internauta ją znajdzie. Internauta – potencjalny klient – musi
wiedzieć, że taka strona istnieje, musi mieć możliwość znalezienia jej.
Klient zazwyczaj szuka nie firmy, a konkretnej usługi lub...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Metody reklamy tradycyjnej
używanej w radiu, gazetach i telewizji wypierane są przez bardziej
dostępne techniki internetowe. Wydatki na reklamę w internecie rosną
znacznie szybciej niż w innych mediach, w Polsce internet wyprzedził
już radio i mocno zagraża...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Jak mówić do klientów przez
internet, aby chcieli nas słuchać? Jak przyciągnąć i utrzymać ich
uwagę? Jak sprawić, by każdy klient z osobna poczuł się ważny i
wyróżniony? A może moja witryna jest nudna, nieczytelna, mało
przejrzysta i źle odbierana przez odwiedzających?...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Dlaczego Facebook? Co sprawia, że ten serwis stał się
znakomitym nośnikiem akcji komercyjnych i świetną platformą do
budowania relacji z marką? Ponieważ wszyscy mają tu równe szanse.
Facebook jest tak samo dobry dla dużej marki odzieżowej, banku, jak i
dla lokalnej...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Nauka trwa rok, tj. 2 semestry.
Po ukończeniu szkoły otrzymujesz dyplom z tytułem zawodowym, zgodnym z klasyfikacją zawodów Ministra Gospodarki i Pracy.
Zajęcia odbywają się w systemie:
zaocznym (sobota i niedziela co 2 tygodnie)wieczorowym (3 razy w tygodniu)Tytuł...
Kategoria:Organizacja Wydarzeń
Typ:Zaoczne
Program kursu Organizacja imprez rodzinnych (25h) :
- sztuka dekorowania stołu - 5 h
- zapiekanki warzywne i mięsne - 10 h
- potrawy z makaronów - 10 h
Ilość osób w grupie: maksymalnie 8 - 10 osób Czas trwania kursu: 25 h (czyli 4 dni ćwiczeniowe)...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Tryb nauczania: zaoczny
Tytuł: technik organizacji reklamy
Program nauczania:
Podstawy ekonomii Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw Marketing Elementy towaroznawstwa Public relations Organizacja reklamy Psychologia reklamy Prawo, etyka i kultura zawodowa...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Projekt Skuteczna promocja miarą sukcesu jest projektem szkoleniowym. Celem ogólnym projektu jest uporządkowanie oraz nabycie praktycznych umiejętności doboru i zarządzania narzędziami promocji, z wykorzystaniem strategii reklamowej oraz strategii PR w minimum...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Rozwijanie świadomości jak wielki wpływ na efekty podejmowanych działań ma sposób myślenia i przekonania
* Rozwijanie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami z Klientami - trudne pytania, obiekcje
* Przygotowanie do rozmów o cenie - radzenia...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Umiejętność przygotowania własnej bazy i strategii handlowej
* Poznanie różnych strategii prowadzenia rozmów handlowych i konsekwencji ich stosowania
* Budowanie postawy negocjacyjnej ukierunkowanej na współpracę i efektywność
* Przygotowanie...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
* Praktyczne wykorzystanie narzędzi MR w pracy
* Rozwój umiejętności prowadzenia polityki Pro Media
* Wykorzystanie kontaktu z mediami w budowaniu wizerunku Instytucji
* Poprawa komunikacji instytucji z otoczeniem społecznym
* Wzrost świadomości...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Grupa docelowa:
1-12 osób
Uzyskane umiejętności:
stosowanie różnych technik podczas...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Grupa docelowa:
1-12 osób
Uzyskane umiejętności:
wiedza dotycząca metod identyfikacji...
Kategoria:Merchandising
Typ:W ciągu tygodnia
Grupa docelowa:
1-12 osób
Uzyskane umiejętności:
dostosowanie asortymentu do specyfiki...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W trakcie szkolenia, handlowcy, którzy wezmą w nim udział zostaną przygotowani do przejęcia klientów korzystających z usług
i produktów konkurencyjnych firm.
Dzięki wiedzy trenera i warsztatowej formie szkolenia, uczestnicy:
* Nauczą się analizować poczynania...
Kategoria:Marketing Internetowy
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do sprawnego i profesjonalnego prowadzenia kampanii marketingowych w mediach społecznościowych.
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
*efektywnie docierać do swoich potencjalnych klientów w Sieci,
*budować...