Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Czy nasze zakupy są zawsze racjonalne? Czy rzeczywiście zawsze analizujemy wszelkie istotne parametry produktów i zestawiamy je z własnymi potrzebami? Czy faktycznie nie działają na nas reklamy – jak zwykliśmy deklarować w sondażach i badaniach rynku. Osoby zajmujące...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Rozwój jakościowy i ilościowy
gastronomii w Polsce sprzyja i jest powodem coraz częstszych realizacji
zamówień na przyjęcia różnego rodzaju. Goście w dzisiejszej dobie mają
nie małe oczekiwania. W oparciu o wspomnienia z przyjęć, w których
uczestniczyli powierzają...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Od momentu w którym powiesz :”Dzień dobry!” i przedstawisz się rozmówcy, wszystko co powiesz może być wykorzystane przeciwko Tobie…. My nauczymy Ciebie jak kierować rozmową przez telefon, aby osiągnąć zamierzone cele, oraz aby uniknąć pożegnania z klientem zanim...
Kategoria:Marketing Internetowy
Typ:Zaoczne
Dla osób, które chcą skupić działania marketingowe w Internecie by wiedziały:
- jak budować reputację własnej marki w sieci,
- jak stworzyć strategię sprzedażowo-marketingową,
- z których portali warto korzystać,...
Kategoria:Handel Międzynarodowy, Eksport, Import
Typ:Zaoczne
Zapoznanie oraz usystematyzowanie
wiedzy merytorycznej, zwłaszcza z zakresu obsługi celnej i podatkowej
oraz logistycznej, związanej z prowadzeniem wymiany międzynarodowej w
warunkach procesów europejskiej integracji gospodarczej i
intensyfikacji...
Kategoria:Handel Międzynarodowy, Eksport, Import
Typ:W ciągu tygodnia
Po ukończeniu studiów
w specjalności Logistyka międzynarodowa absolwenci uzyskują
kwalifikacje do pełnienia funkcji zawodowych związanych z realizacją
usług logistycznych na rynku krajowym i międzynarodowym. Posiadają
umiejętności dotyczące zapewnienia ciągłości...
Kategoria:Handel Międzynarodowy, Eksport, Import
Typ:W ciągu tygodnia
Program studiów
Blok 1 - przedmioty obowiązkowe dla wszystkich studentów
Przedmioty ogólne
psychologia etyka język angielski język obcy (do wyboru: niem., ros.) technologia informatyczna wychowanie fizyczne
Przedmioty podstawowe
mikroekonomia makroekonomia...
Kategoria:E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Studia na kierunku ekonomia ze specjalnością „handel elektroniczny”
przeznaczone są dla osób zainteresowanych pracą w sferze handlu i
marketingu z wykorzystaniem najnowszej wiedzy z zakresu e-biznesu. Cel kształcenia: Celem
kształcenia w ramach tej...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Czego jeszcze nie wiesz o sprzedaży?
W pogoni za Klientami - Czego jeszcze nie wiesz o sprzedaży? Trener prowadzący: Wojciech Grzybowski Zapraszam
serdecznie na szkolenie, które wzmocni Was w gonitwie za klientami na
poziomie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W pogoni za Klientami - Sposób na Alcybiadesa czyli JAK SKUTECZNIE PRZECIWDZIAŁAĆ OBIEKCJOM? Codzienna
praca z klientami to nieustanna pogoń za realizacją ich potrzeb i
oczekiwań, zrozumieniem pragnień oraz obiekcji. Sprzedaż to również
gonitwa za...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
Dzięki szkoleniu dowiesz się jakie procesy decydują o postrzeganiu przez Klienta produktu/ usługi/ firmy w rozmowie face to face oraz w tekście pisanym, dowiesz się jakie elementy decydują o tym, czy Twój tekst zostanie przeczytany, czy Ty zostaniesz wysłuchany,...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
NEGOCJACJE BIZNESOWE Program
szkolenia „Negocjacje biznesowe” obejmuje najważniejsze aspekty
skutecznej negocjacji, niezbędnej do znalezienia korzystnego
porozumienia. Na szkoleniu odpowiemy na pytanie czym są negocjacje. W
jakich sytuacjach dochodzi do wymiany?...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
PLAN SZKOLENIA SESJA I Refleksja aby nam się chciało. 1. Jak zwiększyć nasz potencjał ? Kim jestem dziś, jaki mam plan na jutro? 2. Jak sterować naszymi emocjami? Jak działa moje nastawienie? Po co mi entuzjazm? 3. Jakimi regułami kierują się liderzy sprzedaży...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW I CELE SZKOLENIA 1. Przedstawienie regulacji prawnych związanych z procesem reklamacji w przedsiębiorstwie. 2. Praktyczne
omówienie postępowania z klientem od momentu złożenia reklamacji do jej
finalnego rozpatrzenia...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Wartość szkolenia obejmuje: • UDZIAŁ JEDNEJ OSOBY NA SZKOLENIU • MATERIAŁY SZKOLENIOWE • CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOLENIA • INDYWIDUALNE PORADY I KONSULTACJE Z TRENEREM PO SZKOLENIU • POCZĘSTUNEK ORAZ LUNCH W TRAKCIE SZKOLENIA...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności rozmów handlowych. Warsztat jest nakierowany na praktyczny trening umiejętności handlowych, sprowadzając część teoretyczną do minimum. Uczestnicy biorą udział w inspirującym warsztacie, interaktywnych ćwiczeniach...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest zdobycie nowych umiejętności w zakresie zarządzania asortymentem
i przestrzenią handlową w świetle wiedzy neuromarketingowej, wpływania na wartość klienta.
W trakcie szkolenia omawiane są reakcje racjonalne i reakcje
emocjonalne klientów,...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem zajęć jest zdobycie umiejętności
takiego działania aby zachęcić klienta do stałej współpracy, aby
zadowolić nawet najtrudniejszych klientów oraz poprawić własną relację
z klientem.
DLA KOGO
Szkolenie
przeznaczone dla wszystkich osób mających...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Strategia
marketingowa to plan realizujący cele biznesowe każdej firmy. Mając
dobrą strategię, łatwiej jest stosować reklamę, manipulować ceną,
zmieniać wizerunek firmy i marki, dopasowując się do ewoluujących
potrzeb klientów. Strategia każdej firmy opiera...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Kreatywność
to nie tylko bujna wyobraźnia i zdolność do fantazjowania. Kreatywność
to umiejętność tworzenia nowych, nietypowych rozwiązań, to zdolność
dziwienia się, obserwacji rzeczywistości, wychodzenia poza schemat. To
obok inteligencji emocjonalnej cecha...