Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat REKLAMA I PUBLIC RELATIONSStudia I stopnia - 6 semestrów – dyplom licencjata - tryb dzienny i zaoczne
Czego Cię nauczymy?
Studenci uczestniczą w zajęciach studyjnych, odwiedzają śląskie
instytucje publiczne i instytucje kultury, uczestnicząc w działaniach...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Praktyczna wiedza mająca pomóc Państwu w obsłudze i pozyskiwaniu kolejnych lojalnych Klientów!...
* ... a ponadto nabycie umiejętności efektywnego sposobu budowania relacji z Klientami oraz zbudowanie na tyle trwałych więzi, by móc zabezpieczyć się przed...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W czasie swarsztatów ukazujemy jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy telefoniczne tak, aby szybko i skutecznie zainteresować Klientów oferowanymi produktami i usługami.
Trening pokaże, w jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną, wskaże pułapki...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży.
* Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z analizą potrzeb Klienta. Budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla Klienta.
* Rozwój efektywnych...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Cel warsztatów: Podczas warsztatów „PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA” uczestnicy
poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z Klientem, a
także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć
miejsce w trakcie tych...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Rozwijanie świadomości jak wielki wpływ na efekty podejmowanych działań ma sposób myślenia i przekonania
* Rozwijanie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami z Klientami - trudne pytania, obiekcje
* Przygotowanie do rozmów o cenie - radzenia...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Umiejętność przygotowania własnej bazy i strategii handlowej
* Poznanie różnych strategii prowadzenia rozmów handlowych i konsekwencji ich stosowania
* Budowanie postawy negocjacyjnej ukierunkowanej na współpracę i efektywność
* Przygotowanie...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
* Praktyczne wykorzystanie narzędzi MR w pracy
* Rozwój umiejętności prowadzenia polityki Pro Media
* Wykorzystanie kontaktu z mediami w budowaniu wizerunku Instytucji
* Poprawa komunikacji instytucji z otoczeniem społecznym
* Wzrost świadomości...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest poszerzenie teoretycznej wiedzy na temat negocjacji, a także rozwinięcie praktycznych umiejętności przygotowania się do procesu negocjacji, komunikacji w ich trakcie oraz zapoznanie się z technikami pozwalającymi efektywnie zakończyć ten...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Nabycie wiedzy, dotyczącej etapów aktywnej sprzedaży produktów i usług Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami Efekt szkolenia: Wzrost profesjonalizmu, pewności siebie i poczucia kontroli sytuacji przez Przedstawicieli Handlowych Kształtowanie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W trakcie szkolenia nauczymy: motywowania pracownika poprzez system nagród, pochwał i wzmocnień wyrażania krytyki, udzielania nagany w stosunku do nieakceptowanych zachowań udzielania pracownikowi bieżącej informacji zwrotnej na temat jego kompetencji...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Celem specjalności jest przekazanie studentom wiedzy dotyczącej marketingu internetowego z uwzględnieniem zasad nowoczesnego zarządzania marketingowego, społecznych uwarunkowań marketingu internetowego oraz wykształcenie umiejętności projektowania i realizowania...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Specjalność Socjologia reklamy i komunikacji międzyludzkiej pozwala
studentom zdobyć wiedzą dotyczącą specyfiki konstruowania, rozumienia i
wykorzystywania w praktyce komunikatów reklamowych, tworzenia strategii
promocyjnych, zasad kreowania właściwej komunikacji...
Kategoria:E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Cel:
- celem jest odpowiedź na pytanie w jaki sposób firma powinna efektywnie zbudować i utrwalać swoją markę oraz zwiększyć sprzedaż produktów i usług wykorzystując do tego celu Internet. W części technologicznej pokazane zostaną podstawowe mechanizmy służące...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
Licencjat ZARZĄDZANIE HANDLEM I USŁUGAMI Studia I stopnia - 6 semestrów – dyplom licencjata - tryb dzienny i zaoczny
Czego Cię nauczymy?
Zdobędziesz kompetencje potrzebne do kierowania sprzedażą produktów i
usług. Poznasz techniki marketingu i sprzedaży....
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:Zaoczne
Licencjat Celem tej specjalności jest wykształcenie specjalistów dysponujących szeroką merytoryczną i praktyczną wiedzą pozwalającą na formułowanie marketingowych strategii skutecznego działania na konkurencyjnym rynku i stosowanie narzędzi marketingu w działaniach...
Kategoria:E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Absolwent studiów na kierunku Informatyka i Ekonometria uzyskuje wyższe wykształcenie i otrzymuje dyplom licencjata. Bez zaawansowanych systemów informatycznych, funkcjonowanie współczesnych firm na skalę globalną, obsługa setek oddalonych od siebie oddziałów...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Licencjat Studia na kierunku zarządzanie trwają 3 lata tj. 6 semestrów.
W trybie niestacjonarnym (zaocznym) studia realizowane są w formie zjazdów (do trzech zjazdów w miesiącu):
* piątek (od godz. 15.30)
* sobota
* niedziela.
Celem specjalności...
Kategoria:Handel
Typ:Zaoczne
Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych GWSP. Studia przygotują słuchaczy do profesjonalnego wykonywania zadań, podejmowania działań kształtujących strategię sprzedaży, prowadzenia działań merchandisingowych, obsługi klienta.
Celem studiów...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:Zaoczne
Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych GWSP. Internet rozwija się na całym świecie niezwykle szybko. Rozwój ten najwyraźniej widoczny jest w wykorzystaniu sieci do działalności handlowo – usługowej, prowadzenia działań marketingowych,...