Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest poszerzenie teoretycznej wiedzy na temat negocjacji, a także rozwinięcie praktycznych umiejętności przygotowania się do procesu negocjacji, komunikacji w ich trakcie oraz zapoznanie się z technikami pozwalającymi efektywnie zakończyć ten...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Nabycie wiedzy, dotyczącej etapów aktywnej sprzedaży produktów i usług Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami Efekt szkolenia: Wzrost profesjonalizmu, pewności siebie i poczucia kontroli sytuacji przez Przedstawicieli Handlowych Kształtowanie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W trakcie szkolenia nauczymy: motywowania pracownika poprzez system nagród, pochwał i wzmocnień wyrażania krytyki, udzielania nagany w stosunku do nieakceptowanych zachowań udzielania pracownikowi bieżącej informacji zwrotnej na temat jego kompetencji...
Kategoria:E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Absolwent studiów na kierunku Informatyka i Ekonometria uzyskuje wyższe wykształcenie i otrzymuje dyplom licencjata. Bez zaawansowanych systemów informatycznych, funkcjonowanie współczesnych firm na skalę globalną, obsługa setek oddalonych od siebie oddziałów...
Kategoria:Handel
Typ:Zaoczne
Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych GWSP. Studia przygotują słuchaczy do profesjonalnego wykonywania zadań, podejmowania działań kształtujących strategię sprzedaży, prowadzenia działań merchandisingowych, obsługi klienta.
Celem studiów...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:Zaoczne
Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych GWSP. Internet rozwija się na całym świecie niezwykle szybko. Rozwój ten najwyraźniej widoczny jest w wykorzystaniu sieci do działalności handlowo – usługowej, prowadzenia działań marketingowych,...