Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat REKLAMA I PUBLIC RELATIONSStudia I stopnia - 6 semestrów – dyplom licencjata - tryb dzienny i zaoczne
Czego Cię nauczymy?
Studenci uczestniczą w zajęciach studyjnych, odwiedzają śląskie
instytucje publiczne i instytucje kultury, uczestnicząc w działaniach...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Rozwijanie świadomości jak wielki wpływ na efekty podejmowanych działań ma sposób myślenia i przekonania
* Rozwijanie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami z Klientami - trudne pytania, obiekcje
* Przygotowanie do rozmów o cenie - radzenia...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Umiejętność przygotowania własnej bazy i strategii handlowej
* Poznanie różnych strategii prowadzenia rozmów handlowych i konsekwencji ich stosowania
* Budowanie postawy negocjacyjnej ukierunkowanej na współpracę i efektywność
* Przygotowanie...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
* Praktyczne wykorzystanie narzędzi MR w pracy
* Rozwój umiejętności prowadzenia polityki Pro Media
* Wykorzystanie kontaktu z mediami w budowaniu wizerunku Instytucji
* Poprawa komunikacji instytucji z otoczeniem społecznym
* Wzrost świadomości...
Kategoria:E-Biznes
Typ:W ciągu tygodnia
Cel:
- celem jest odpowiedź na pytanie w jaki sposób firma powinna efektywnie zbudować i utrwalać swoją markę oraz zwiększyć sprzedaż produktów i usług wykorzystując do tego celu Internet. W części technologicznej pokazane zostaną podstawowe mechanizmy służące...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
Licencjat ZARZĄDZANIE HANDLEM I USŁUGAMI Studia I stopnia - 6 semestrów – dyplom licencjata - tryb dzienny i zaoczny
Czego Cię nauczymy?
Zdobędziesz kompetencje potrzebne do kierowania sprzedażą produktów i
usług. Poznasz techniki marketingu i sprzedaży....
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:Zaoczne
Licencjat Celem tej specjalności jest wykształcenie specjalistów dysponujących szeroką merytoryczną i praktyczną wiedzą pozwalającą na formułowanie marketingowych strategii skutecznego działania na konkurencyjnym rynku i stosowanie narzędzi marketingu w działaniach...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Podwyższenie poziomu skuteczności sprzedaży. Szkolenie pozwoli wypracować własną metodę reagowania na oceny pozytywne i negatywne w kontakcie z klientem. Szkolenie jest oparte o podstawowe umiejętności, jakie są potrzebne profesjonalnemu sprzedawcy. Korzyści...