Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Rozwijanie świadomości jak wielki wpływ na efekty podejmowanych działań ma sposób myślenia i przekonania
* Rozwijanie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami z Klientami - trudne pytania, obiekcje
* Przygotowanie do rozmów o cenie - radzenia...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
* Umiejętność przygotowania własnej bazy i strategii handlowej
* Poznanie różnych strategii prowadzenia rozmów handlowych i konsekwencji ich stosowania
* Budowanie postawy negocjacyjnej ukierunkowanej na współpracę i efektywność
* Przygotowanie...
Kategoria:Public relations 2
Typ:W ciągu tygodnia
* Praktyczne wykorzystanie narzędzi MR w pracy
* Rozwój umiejętności prowadzenia polityki Pro Media
* Wykorzystanie kontaktu z mediami w budowaniu wizerunku Instytucji
* Poprawa komunikacji instytucji z otoczeniem społecznym
* Wzrost świadomości...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Podwyższenie poziomu skuteczności sprzedaży. Szkolenie pozwoli wypracować własną metodę reagowania na oceny pozytywne i negatywne w kontakcie z klientem. Szkolenie jest oparte o podstawowe umiejętności, jakie są potrzebne profesjonalnemu sprzedawcy. Korzyści...