Home > Kursy i Szkolenia > Obsługa Klienta > Katowice > Skuteczna Sprzedaż - Szkolenie - Katowice - Śląskie

Skuteczna Sprzedaż - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Fundacja Rozwoju Rachunkowości

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Skuteczna Sprzedaż - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Katowice - Śląskie

  • Cele
    Podwyższenie poziomu skuteczności sprzedaży. Szkolenie pozwoli wypracować własną metodę reagowania na oceny pozytywne i negatywne w kontakcie z klientem. Szkolenie jest oparte o podstawowe umiejętności, jakie są potrzebne profesjonalnemu sprzedawcy.
  • Szczegółowe informacje
    Korzyści dla uczestników szkolenia:
    Dzięki szkoleniu uczestnik przećwiczy efektywną komunikację z klientem w procesie sprzedaży i wypracuje strukturę własnej rozmowy sprzedażowej. Uczestnicy poznają sposoby radzenia sobie w tzw. "trudnych sytuacjach", czyli w momentach zażaleń i obiekcji klienta oraz nauczą się rozpoznawać sygnały gotowości klienta do podjęcia decyzji.

    Adresaci szkolenia:
    - przedstawiciele handlowi
    - menadżerowie sprzedaży
    - sprzedawcy bezpośredni, samodzielni sprzedawcy sklepowi
    - telemarketerzy
    - osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie i obsługę klientów
    - osoby pracujące na promocjach.

    Potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu:
    Certyfikat ukończenia szkolenia Fundacji Rozwoju Rachunkowości.

    Informacje dodatkowe:
    Cena szkolenia obejmuje wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe oraz serwis kawowy i lunch .

    Program Szkolenia
    Dzień I

    1. Wprowadzenie.
    - Przedstawienie się trenera oraz uczestników.
    - Zapoznanie z celami szkolenia.
    - Badanie oczekiwań uczestników.

    2. Sprzedaż- wprowadzenie.
    - Czym jest sprzedaż ?
    - Profil skutecznego sprzedawcy- Analiza SWOT słabych i mocnych stron, jako osoby prowadzącej sprzedaż.
    - Co jest ważne dla przeciętnego klienta (w sytuacji leasingu)?

    3. Zdobywanie wiedzy o kliencie.
    - Struktura kontaktu z klientem -sprawne kierowanie przebiegiem rozmowy (wypracowanie modelowego sposobu rozmowy).
    - Radzenie sobie z unikami klientów w początkowej fazie (hak na klientów-burza mózgów).
    - Przejście od prezentacji do badania potrzeb klienta.
    - Struktura i technika pytań w procesie sprzedaży.
    - Prowadzenie rozmów- scenki symulacyjne wraz z omówieniem.

    4. Relacja z klientem w procesie sprzedaży.
    - Techniki skutecznego porozumiewania się- przedstawienie oraz przećwiczenie technik aktywnego słuchania.
    - Bariery słuchania oraz bariery sprawnej komunikacji.
    - Struktura i rodzaje pytań.
    - Komunikacja niewerbalna- czyli mowa ciała w kontakcie z klientem.
    - Prowadzenie rozmów- scenki symulacyjne wraz z omówieniem.

    Dzień II
    1. Sprawna prezentacja oferty:
    - Zasada: cecha-zaleta-korzyść.
    - Wypracowanie zasobów cech oraz korzyści produktu sprzedaży.
    - Prezentacja korzyści.
    - Zasady funkcjonowania pamięci: efekt pierwszeństwa, świeżości, powtórzeń, kontrastu- wykorzystanie w procesie sprzedaży.
    - Scenki symulacyjne wraz z omówieniem.

    2. Praca z zastrzeżeniami:
    - Lista zastrzeżeń oraz wypracowanie sposobu reagowania na zastrzeżenia.
    - Właściwe rozumienie obiekcji.
    - Ćwiczenia rozmowy sprzedażowej z zastosowaniem zastrzeżeń i innych zaskakujących elementów.
    -Techniki negocjacji oraz argumentacji- ćwiczenia.

    3. Zasady zamykania oraz finalizowania rozmowy handlowej.
    - Rozpoznawanie sygnałów kupna (sygnały werbalne i niewerbalne).
    - Finalizacja sprzedaży.
    - Zamykanie rozmowy.

    4. "Dobre rady" przed rozpoczęciem pracy.
    - Strach przed dzwonieniem oraz spotkaniem- sposoby radzenia sobie.
    - Elementy zarządzanie sobą w czasie.
    - Przygotowanie i organizacja warsztaty pracy.

    5. Ewaluacja szkolenia.

Inne informacje związane z Obsługa Klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |