Kategoria:Marketing Internetowy
Typ:Zaoczne
Dla osób, które chcą skupić działania marketingowe w Internecie by wiedziały:
- jak budować reputację własnej marki w sieci,
- jak stworzyć strategię sprzedażowo-marketingową,
- z których portali warto korzystać,...
Kategoria:Handel Międzynarodowy, Eksport, Import
Typ:Zaoczne
Zapoznanie oraz usystematyzowanie
wiedzy merytorycznej, zwłaszcza z zakresu obsługi celnej i podatkowej
oraz logistycznej, związanej z prowadzeniem wymiany międzynarodowej w
warunkach procesów europejskiej integracji gospodarczej i
intensyfikacji...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Nauka trwa rok, tj. 2 semestry.
Po ukończeniu szkoły otrzymujesz dyplom z tytułem zawodowym, zgodnym z klasyfikacją zawodów Ministra Gospodarki i Pracy.
Zajęcia odbywają się w systemie:
zaocznym (sobota i niedziela co 2 tygodnie)wieczorowym (3 razy w tygodniu)Tytuł...
Kategoria:Organizacja Wydarzeń
Typ:Zaoczne
Program kursu Organizacja imprez rodzinnych (25h) :
- sztuka dekorowania stołu - 5 h
- zapiekanki warzywne i mięsne - 10 h
- potrawy z makaronów - 10 h
Ilość osób w grupie: maksymalnie 8 - 10 osób Czas trwania kursu: 25 h (czyli 4 dni ćwiczeniowe)...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Tryb nauczania: zaoczny
Tytuł: technik organizacji reklamy
Program nauczania:
Podstawy ekonomii Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw Marketing Elementy towaroznawstwa Public relations Organizacja reklamy Psychologia reklamy Prawo, etyka i kultura zawodowa...
Kategoria:Badanie Rynku
Typ:Zaoczne
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
Każdy uczestnik szkolenia weźmie udział w jednej edycji
(80 godzin dydaktycznych), której ramowy program przedstawia się
następująco:
1. Podstawy zarządzania wiedzą i informacją (14 godz.)
2. Podstawy analizy statystycznej (16 godz.)
3....
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Najnowsze narzędzia promocji, sposoby dotarcia do klienta, techniki
komunikacji i budowania relacji z klientem – te wszystkie zagadnienia
poruszone zostaną w ramach organizowanego szkolenia.
Internet stał się elementem codzienności niemal każdego z nas
dlatego...
Kategoria:Handel
Typ:Zaoczne
Szkolenie niezbędne dla handlowców, niezależnie od stażu pracy i osiąganych wyników,
również dla początkujących. W zależności od potrzeb grupy adaptujemy
program w taki sposób, by przyniósł on oczekiwane - skuteczność
sprzedaży i satysfakcję Klienta....
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
MODUŁ 1 - Przygotowanie do rozmowy telefonicznej.1. Zbieranie informacji na temat potencjalnego klienta. Planowanie rozmowy telefonicznej. Czas Rozmowy telefonicznej. Wzbudzanie zainteresowania w pierwszych zdaniach rozmowy. Techniki wzbudzania...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
Kurs powstał w wyniku wzrostu zapotrzebowania
na telemarketerów na rynku pracy. Wraz z nim ewoluowały też wymagania
wobec kandydatów na to stanowisko. Dzisiaj nie jest to zajęcie dla
każdego, ale wyłącznie dla wykwalifikowanej i kompetentnej kadry. Braki
w doświadczeniu...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:Zaoczne
Program:
1. Co to jest public relations - definicja - zakres - strategiczna rola
2. Identyfikacja odbiorców przekazu public relations 3. Public Relations a tożsamość przedsiębiorstwa 4. Public Relations w sytuacjach kryzysowych 5. Internetowy...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest zdobycie kompleksowej wiedzy na temat organizowania, prowadzenia działalności marketingowej w przedsiębiorstwach w warunkach konkurencyjnej gospodarki oraz kontroli skuteczności podjętych działań.
W trakcie zajęć opisane zostaną zagadnienia...
Kategoria:Badanie Rynku
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest zapoznanie słuchaczy z teoretycznymi i metodologicznymi aspektami socjologicznych analiz kultury masowej i procesów kształtowania się opinii publicznej oraz prezentacją podstawowych technik badania opinii publicznej, jak również sposobów interpretacji...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:Zaoczne
Celem proponowanych studiów jest przekazanie praktycznej, zróżnicowanej i aktualnej wiedzy na temat sposobów wykorzystania Internetu w marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych trendów panujących na rynku mediów elektronicznych.
W trakcie zajęć uczestnicy...
Kategoria:Badanie Rynku
Typ:Zaoczne
Badanie i analiza zjawisk społecznych są w dzisiejszym, szybko zmieniającym się świecie szczególnie ważne. Wiedza socjologiczna znajduje zastosowanie w różnych obszarach, takich jak badania rynku, media, reklama, PR, polityka czy działalność publiczna. Studia...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Podstawy komunikacji rynkowej Instrumenty komunikacji rynkowejHistoria reklamyRynek reklamyStruktura agencji reklamowejWspółpraca agencja-klientStrategie markiAnaliza sytuacji rynkowejWyznaczanie celów kampanii reklamowejStrategia reklamowaPlanowanie strategii...
Kategoria:Organizacja Wydarzeń
Typ:Zaoczne
Wstęp do sponsoringu i organizacji wydarzeńAspekty prawne sponsoringu i organizacji wydarzeńNarzędzia promocjiWydarzenia sportoweWydarzenia kulturalneWydarzenia medioweKonwencje i business eventsSponsoring mediówOferta sponsoringowa i negocjacjeUmowa sponsoringowaPlanowanie...
Kategoria:Handel
Typ:Zaoczne
Charakterystyka Usługi oraz produkty mają w dzisiejszych czasach podobną jakość i nazewnictwo, dlatego też osoba sprzedawcy oraz jego wizerunek odgrywa coraz bardziej znaczącą rolę. Umiejętności handlowe wykorzystywane są obecnie we wszelkich dziedzinach życia...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
Po szkoleniu uczestnicy będą:
* skuteczniej sprzedawali i obsługiwali Klientów
* umiejętnie stosowali wszystkie elementy rozmowy sprzedażowej
* trafnie kształtowali swój wygląd i zachowania niewerbalne
* umieli dostosować sposób obsługi do typu Klienta
* właściwie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
Moduł-Sprzedaż i Marketing
Pozyskiwanie klientów biznesowych Po szkoleniu uczestnicy - - będą: * skuteczniej sprzedawali * wiązali wydajność swojej pracy z funkcjonowaniem całej firmy i jej stabilnością * potrafili określić kim są potencjalni Klienci...