Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Licencjat Specjalność ta zapewnia przygotowanie w zakresie zarządzania firmą na rynku konkurencyjnym, związane głównie z zastosowaniem podstawowych metod i technik marketingowych. Dotyczą one takich dziedzin, jak: badanie rynku, strategia produktu, kształtowanie...
Kategoria:E-Biznes
Typ:Zaoczne
Licencjat W erze komputerów, sieci elektronicznych i e-biznesu, efektywne zarządzanie firmą wymaga zaangażowania nowej klasy specjalistów. Za cel stawiamy sobie wykształcenie nowej generacji menedżerów rozumiejących realia i potencjalne możliwości e-biznesu. W...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:Zaoczne
Proponowany kierunek studiów podyplomowych pozwoli zapoznać się z najnowocześniejszymi podejściami stosowanymi w opracowaniu strategii produktu (marki) i firmy na rynku oraz nabyć praktycznych umiejętności kreowania strategii marketingowych, promocyjnych i sprzedażowych...
Kategoria:E-Biznes
Typ:Zaoczne
Licencjat Specjalność E-biznes oferowana przez naszą Uczelnię przeznaczona jest dla osób, które chcą pracować przy organizowaniu, rozwijaniu lub profilowaniu internetowego kanału łączności przedsiębiorstwa ze światem zewnętrznym (najczęściej w działach marketingu...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
Licencjat ZARZĄDZANIE HANDLEM I USŁUGAMI Studia I stopnia - 6 semestrów – dyplom licencjata - tryb dzienny i zaoczny
Czego Cię nauczymy?
Zdobędziesz kompetencje potrzebne do kierowania sprzedażą produktów i
usług. Poznasz techniki marketingu i sprzedaży....
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:Zaoczne
Licencjat Celem tej specjalności jest wykształcenie specjalistów dysponujących szeroką merytoryczną i praktyczną wiedzą pozwalającą na formułowanie marketingowych strategii skutecznego działania na konkurencyjnym rynku i stosowanie narzędzi marketingu w działaniach...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Licencjat Studia na kierunku zarządzanie trwają 3 lata tj. 6 semestrów.
W trybie niestacjonarnym (zaocznym) studia realizowane są w formie zjazdów (do trzech zjazdów w miesiącu):
* piątek (od godz. 15.30)
* sobota
* niedziela.
Celem specjalności...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Po drugim roku nauczania otrzymujesz tytuł zawodowy technika. Specjalizacja ta obejmuje najszersze spektrum problematyki marketingowej: od badań rynku i planowania produktu, przez budowanie strategii rozwoju i kształtowania wizerunku marki, po przeciwdziałanie...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Po drugim roku nauczania otrzymujesz tytuł zawodowy technika. Fotografia reklamowa
Nazwa specjalizacji może być myląca - wprawdzie wiele uwagi poświęcamy zasadom współpracy twórcy z agencjami reklamowymi i zleceniodawców z domami produkcyjnymi, jak również umiejętnościom...
Kategoria:Handel
Typ:Zaoczne
Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych GWSP. Studia przygotują słuchaczy do profesjonalnego wykonywania zadań, podejmowania działań kształtujących strategię sprzedaży, prowadzenia działań merchandisingowych, obsługi klienta.
Celem studiów...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:Zaoczne
Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych GWSP. Internet rozwija się na całym świecie niezwykle szybko. Rozwój ten najwyraźniej widoczny jest w wykorzystaniu sieci do działalności handlowo – usługowej, prowadzenia działań marketingowych,...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Program studiów * Podstawy marketingu * Techniki produkcyjne w reklamie * Strategia kreacyjna * Prawo i etyka w reklamie Moduł Podstawy marketingu (1M1) Najważniejsze zagadnienia:...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Program studiów PROGRAM A * Zarządzanie marką * Strategia kreacyjna * Strategia medialna w reklamie * Strategia reklamowa firmy PROGRAM B * Techniki produkcyjne...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:Zaoczne
Program studiów W ramach programu Zarządzanie Marketingiem w Firmie studenci mają dwa warianty do wyboru: PROGRAM A * Marketing * Strategia i Polityka FIrmy (moduł podwójny) * Marketing Globalny PROGRAM...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Program:
Media i komunikowanie masowe
Formy komunikowania masowego.
Podstawowe zasady działania mediów.
Społeczne funkcje mediów.
Wpływ komunikowania masowego na kształtowanie postaw odbiorców.
Ekonomia i marketing w mediach.
Rynek mediów w Polsce....
Kategoria:Handel
Typ:Zaoczne
Technik handlowiec Kształcenie w zawodzie technik handlowiec ma na celu przygotowanie absolwentów do sprawnego i fachowego wykonywania zadań zawodowych w warunkach gospodarki rynkowej. Technik handlowiec powinien posiadać wiedzę z zakresu rynku, potrzeb konsumentów,...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Technik organizacji reklamy Zawód technika organizacji reklamy posiada dużą przyszłość, jest zawodem wymagającym łączenia w sobie, między innymi, wiedzy ekonomicznej, plastycznej, psychologicznej i lingwistycznej. Technik organizacji reklamy musi znaleźć sposób...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:Zaoczne
Global Máster en Marketing Digital & e-Commerce. El Marketing Digital es hoy, más importante que nunca. Potencia tu enfoque estratégico para impulsar los resultados de los e-commerce y conviértete en un líder del entorno...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:Zaoczne
Global Máster en Marketing Digital & e-Commerce. El Marketing Digital es hoy, más importante que nunca. Potencia tu enfoque estratégico para impulsar los resultados de los e-commerce y conviértete en un líder del entorno...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:Zaoczne
Máster en Marketing Digital & E-Commerce ConnectEd. Nuestros programas ConnectEd combinan un periodo online con un periodo presencial generando un ecosistema de aprendizaje que busca conectar lo mejor de cada modalidad para optimizar el desarrollo...