Kategoria:Badanie Rynku
Typ:Zaoczne
Badanie i analiza zjawisk społecznych są w dzisiejszym, szybko zmieniającym się świecie szczególnie ważne. Wiedza socjologiczna znajduje zastosowanie w różnych obszarach, takich jak badania rynku, media, reklama, PR, polityka czy działalność publiczna. Studia...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Licencjat Specjalność ta zapewnia przygotowanie w zakresie zarządzania firmą na rynku konkurencyjnym, związane głównie z zastosowaniem podstawowych metod i technik marketingowych. Dotyczą one takich dziedzin, jak: badanie rynku, strategia produktu, kształtowanie...
Kategoria:E-Biznes
Typ:Zaoczne
Licencjat W erze komputerów, sieci elektronicznych i e-biznesu, efektywne zarządzanie firmą wymaga zaangażowania nowej klasy specjalistów. Za cel stawiamy sobie wykształcenie nowej generacji menedżerów rozumiejących realia i potencjalne możliwości e-biznesu. W...
Kategoria:E-Biznes
Typ:Zaoczne
Licencjat Specjalność E-biznes oferowana przez naszą Uczelnię przeznaczona jest dla osób, które chcą pracować przy organizowaniu, rozwijaniu lub profilowaniu internetowego kanału łączności przedsiębiorstwa ze światem zewnętrznym (najczęściej w działach marketingu...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
Licencjat ZARZĄDZANIE HANDLEM I USŁUGAMI Studia I stopnia - 6 semestrów – dyplom licencjata - tryb dzienny i zaoczny
Czego Cię nauczymy?
Zdobędziesz kompetencje potrzebne do kierowania sprzedażą produktów i
usług. Poznasz techniki marketingu i sprzedaży....
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:Zaoczne
Licencjat Celem tej specjalności jest wykształcenie specjalistów dysponujących szeroką merytoryczną i praktyczną wiedzą pozwalającą na formułowanie marketingowych strategii skutecznego działania na konkurencyjnym rynku i stosowanie narzędzi marketingu w działaniach...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Licencjat Studia na kierunku zarządzanie trwają 3 lata tj. 6 semestrów.
W trybie niestacjonarnym (zaocznym) studia realizowane są w formie zjazdów (do trzech zjazdów w miesiącu):
* piątek (od godz. 15.30)
* sobota
* niedziela.
Celem specjalności...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Po drugim roku nauczania otrzymujesz tytuł zawodowy technika. Specjalizacja ta obejmuje najszersze spektrum problematyki marketingowej: od badań rynku i planowania produktu, przez budowanie strategii rozwoju i kształtowania wizerunku marki, po przeciwdziałanie...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Po drugim roku nauczania otrzymujesz tytuł zawodowy technika. Fotografia reklamowa
Nazwa specjalizacji może być myląca - wprawdzie wiele uwagi poświęcamy zasadom współpracy twórcy z agencjami reklamowymi i zleceniodawców z domami produkcyjnymi, jak również umiejętnościom...