Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Nauka trwa rok, tj. 2 semestry.
Po ukończeniu szkoły otrzymujesz dyplom z tytułem zawodowym, zgodnym z klasyfikacją zawodów Ministra Gospodarki i Pracy.
Zajęcia odbywają się w systemie:
zaocznym (sobota i niedziela co 2 tygodnie)wieczorowym (3 razy w tygodniu)Tytuł...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Tryb nauczania: zaoczny
Tytuł: technik organizacji reklamy
Program nauczania:
Podstawy ekonomii Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw Marketing Elementy towaroznawstwa Public relations Organizacja reklamy Psychologia reklamy Prawo, etyka i kultura zawodowa...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Najnowsze narzędzia promocji, sposoby dotarcia do klienta, techniki
komunikacji i budowania relacji z klientem – te wszystkie zagadnienia
poruszone zostaną w ramach organizowanego szkolenia.
Internet stał się elementem codzienności niemal każdego z nas
dlatego...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Podstawy komunikacji rynkowej Instrumenty komunikacji rynkowejHistoria reklamyRynek reklamyStruktura agencji reklamowejWspółpraca agencja-klientStrategie markiAnaliza sytuacji rynkowejWyznaczanie celów kampanii reklamowejStrategia reklamowaPlanowanie strategii...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Licencjat Specjalność ta zapewnia przygotowanie w zakresie zarządzania firmą na rynku konkurencyjnym, związane głównie z zastosowaniem podstawowych metod i technik marketingowych. Dotyczą one takich dziedzin, jak: badanie rynku, strategia produktu, kształtowanie...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Licencjat Studia na kierunku zarządzanie trwają 3 lata tj. 6 semestrów.
W trybie niestacjonarnym (zaocznym) studia realizowane są w formie zjazdów (do trzech zjazdów w miesiącu):
* piątek (od godz. 15.30)
* sobota
* niedziela.
Celem specjalności...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Po drugim roku nauczania otrzymujesz tytuł zawodowy technika. Specjalizacja ta obejmuje najszersze spektrum problematyki marketingowej: od badań rynku i planowania produktu, przez budowanie strategii rozwoju i kształtowania wizerunku marki, po przeciwdziałanie...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Po drugim roku nauczania otrzymujesz tytuł zawodowy technika. Fotografia reklamowa
Nazwa specjalizacji może być myląca - wprawdzie wiele uwagi poświęcamy zasadom współpracy twórcy z agencjami reklamowymi i zleceniodawców z domami produkcyjnymi, jak również umiejętnościom...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Program studiów * Podstawy marketingu * Techniki produkcyjne w reklamie * Strategia kreacyjna * Prawo i etyka w reklamie Moduł Podstawy marketingu (1M1) Najważniejsze zagadnienia:...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Program studiów PROGRAM A * Zarządzanie marką * Strategia kreacyjna * Strategia medialna w reklamie * Strategia reklamowa firmy PROGRAM B * Techniki produkcyjne...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Program:
Media i komunikowanie masowe
Formy komunikowania masowego.
Podstawowe zasady działania mediów.
Społeczne funkcje mediów.
Wpływ komunikowania masowego na kształtowanie postaw odbiorców.
Ekonomia i marketing w mediach.
Rynek mediów w Polsce....
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Technik organizacji reklamy Zawód technika organizacji reklamy posiada dużą przyszłość, jest zawodem wymagającym łączenia w sobie, między innymi, wiedzy ekonomicznej, plastycznej, psychologicznej i lingwistycznej. Technik organizacji reklamy musi znaleźć sposób...