Podstawy komunikacji rynkowej Instrumenty komunikacji rynkowejHistoria reklamyRynek reklamyStruktura agencji reklamowejWspółpraca agencja-klientStrategie markiAnaliza sytuacji rynkowejWyznaczanie celów kampanii reklamowejStrategia reklamowaPlanowanie strategii...
Program studiów * Podstawy marketingu * Techniki produkcyjne w reklamie * Strategia kreacyjna * Prawo i etyka w reklamie Moduł Podstawy marketingu (1M1) Najważniejsze zagadnienia:...
Program studiów PROGRAM A * Zarządzanie marką * Strategia kreacyjna * Strategia medialna w reklamie * Strategia reklamowa firmy PROGRAM B * Techniki produkcyjne...
Program:
Media i komunikowanie masowe
Formy komunikowania masowego.
Podstawowe zasady działania mediów.
Społeczne funkcje mediów.
Wpływ komunikowania masowego na kształtowanie postaw odbiorców.
Ekonomia i marketing w mediach.
Rynek mediów w Polsce....
Więcej informacji
Modal Header
Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.