Kategoria:Reklama
Typ:e-learning
Program kształcenia obejmuje m.in. takie przedmioty jak
Podstawy marketingu,
Promocja i reklama i zasady kontaktu z mediami,
Psychologia reklamy,
Techniki reklamy,
Psychologia zachowań konsumenckich,
Badania marketingowe,
Strategie promocji...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Podstawy komunikacji rynkowej Instrumenty komunikacji rynkowejHistoria reklamyRynek reklamyStruktura agencji reklamowejWspółpraca agencja-klientStrategie markiAnaliza sytuacji rynkowejWyznaczanie celów kampanii reklamowejStrategia reklamowaPlanowanie strategii...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
Celem studiów jest przygotowanie absolwentów do praktycznego planowania i realizowania politycznych kampanii o charakterze perswazyjnym (kampanie wyborcze, akcje społeczne, kampanie około referendalne) oraz do wspierania polityków wszystkich szczebli w budowaniu...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Program studiów * Podstawy marketingu * Techniki produkcyjne w reklamie * Strategia kreacyjna * Prawo i etyka w reklamie Moduł Podstawy marketingu (1M1) Najważniejsze zagadnienia:...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Program studiów PROGRAM A * Zarządzanie marką * Strategia kreacyjna * Strategia medialna w reklamie * Strategia reklamowa firmy PROGRAM B * Techniki produkcyjne...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Program:
Media i komunikowanie masowe
Formy komunikowania masowego.
Podstawowe zasady działania mediów.
Społeczne funkcje mediów.
Wpływ komunikowania masowego na kształtowanie postaw odbiorców.
Ekonomia i marketing w mediach.
Rynek mediów w Polsce....