Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Najnowsze narzędzia promocji, sposoby dotarcia do klienta, techniki
komunikacji i budowania relacji z klientem – te wszystkie zagadnienia
poruszone zostaną w ramach organizowanego szkolenia.
Internet stał się elementem codzienności niemal każdego z nas
dlatego...
Kategoria:Handel
Typ:Zaoczne
Szkolenie niezbędne dla handlowców, niezależnie od stażu pracy i osiąganych wyników,
również dla początkujących. W zależności od potrzeb grupy adaptujemy
program w taki sposób, by przyniósł on oczekiwane - skuteczność
sprzedaży i satysfakcję Klienta....
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
MODUŁ 1 - Przygotowanie do rozmowy telefonicznej.1. Zbieranie informacji na temat potencjalnego klienta. Planowanie rozmowy telefonicznej. Czas Rozmowy telefonicznej. Wzbudzanie zainteresowania w pierwszych zdaniach rozmowy. Techniki wzbudzania...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
Kurs powstał w wyniku wzrostu zapotrzebowania
na telemarketerów na rynku pracy. Wraz z nim ewoluowały też wymagania
wobec kandydatów na to stanowisko. Dzisiaj nie jest to zajęcie dla
każdego, ale wyłącznie dla wykwalifikowanej i kompetentnej kadry. Braki
w doświadczeniu...
Kategoria:Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:Zaoczne
Program:
1. Co to jest public relations - definicja - zakres - strategiczna rola
2. Identyfikacja odbiorców przekazu public relations 3. Public Relations a tożsamość przedsiębiorstwa 4. Public Relations w sytuacjach kryzysowych 5. Internetowy...