Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest zaoferowanie słuchaczom szerokiego wachlarza wiedzy o działaniach PR oraz doskonalenie ich praktycznych umiejętności w zakresie kreowania pozytywnego wizerunku firmy, organizacji i osoby. Studia mają zapewnić przygotowanie słuchaczy w zakresie...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Cel studiów: Studia
ujmują tematykę komunikowania i public relations w aspekcie
międzynarodowym i międzykulturowym. Pozwalają słuchaczom na uzyskanie
wiedzy niezbędnej do pracy w agencji public relations, jak również w
firmie/korporacji międzynarodowej,...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studia mają na celu przygotowanie słuchaczy do praktycznej pracy w PR. Słuchacze poznają mechanizmy i narzędzia budowania pozytywnego wizerunku, kontaktu z mediami, współpracy biznesowej w branży PR. Absolwent studiów ma posiąść wszystkie niezbędne kompetencje...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studia przygotowują bardzo poszukiwanych przez różnych pracodawców
specjalistów Human Resources, Public Relations, ekspertów w zakresie
nowatorskich rozwiązań zarówno w procesie produkcji, jak i tworzeniu
najskuteczniejszych modeli zarządzania. Jednocześnie...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest wszechstronne przygotowanie słuchaczy do realizowania zadań z zakresu public relations w zmieniającym się otoczeniu organizacji. Kształcenie obejmuje nie tylko podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu public relations, komunikowania społecznego,...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Celem studium jest przygotowanie profesjonalnej kadry, która będzie odpowiedzialna za kreowanie pozytywnego wizerunku instytucji i przedsiębiorstw zarówno na rynku, jak i jej wnętrzu. Studia Podyplomowe Public relations - media i komunikowanie Nie ma chyba na...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studia Podyplomowe- Public Relations z Elementami Psychologii Zarządzania PROGRAM studiów obejmuje następujące zagadnienia: -psychologia zarządzania, -komunikacja społeczna (wystąpienia publiczne, organizacja i uczestnictwo w zebraniach i konferencjach), -media...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studium Public Relations dostarcza słuchaczom wiedzy i umiejętności praktycznych do prowadzenia działalności promocyjnej instytucji i firm działających na wolnym rynku. Słuchacze poznają zagadnienia z zakresu budowy skutecznej strategii komunikacji zarówno z...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studium przeznaczone jest dla praktyków: polityków i działaczy samorządowych, asystentów, rzeczników prasowych i pracowników biur prasowych, pracowników agencji i komórek public relations.
Celem studium jest przygotowanie specjalisty zdolnego samodzielnie diagnozować...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest przygotowanie do umiejętnego prowadzenia działań z zakresu Public Relations z uwzględnieniem zarządzania kryzysowego oraz komunikacji pomiędzy organizacją a każdą grupą publiczności. Public Relations Ukończenie studiów Public Relations daje...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Absolwenci studiów podyplomowych otrzymują świadectwa ukończenia studiów podyplomowych zgodnie z rozporządzeniami stosownych resortów: Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej dotyczących zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Warunkiem zaliczenia studiów jest napisanie egzaminu pisemnego oraz pracy dyplomowej. Absolwenci studiów otrzymują DYPLOM ukończenia studiów podyplomowych WSMiB w zakresie: “Public relations w funkcjonowaniu nowoczesnego przedsiębiorstwa”. Cel studiów podyplomowych:
dostarczenie...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studia podyplomowe Media i Public Relations mają na celu wszechstronne przygotowanie do zawodu dziennikarza, przygotowanie do wykonywania innych zawodów związanych z szeroko pojętą dziedziną komunikacji społecznej – w organizacjach społecznych, reklamie, promocji....
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studia mają na celu dostarczenie specjalistycznej wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu kreowania wizerunku firmy, kształtowania relacji z masmediami oraz projektowania promocji przedsiębiorstwa i produktu. Studia Podyplomowe: Public Relations Tryb nauki...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Celem studiów podyplomowych jest :
* przekazanie wiedzy na temat public relations,
* poszerzenie kompetencji w zakresie stosowania technik i narzędzi public relations,
* kształtowanie umiejętności posługiwania się metodami skutecznej komunikacji...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
STUDIA oferują specjalistyczną wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu kreowania wizerunku firmy, kształtowania relacji z mediami oraz projektowania promocji przedsiębiorstwa i produktu. Public Relation
Czas trwania: 2 semestry (220 godzin)
Zajęcia odbywają...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
CEL STUDIÓW
Celem studiów jest dostarczenie słuchaczom użytecznej wiedzy i praktycznych umiejętności do prowadzenia działalności promocyjnej instytucji i firm w otwartym społeczeństwie i globalnej gospodarce.
Wśród umiejętności doskonalonych podczas studiów szczególny...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Cel studium:
Studia pozwalają zapoznać się z różnymi aspektami działalności z zakresu public relations, zdobyć wiedzę na temat kreowania wizerunku, współpracy z otoczeniem społecznym firmy czy instytucji, budowania efektywnych relacji z mediami, promocji, tworzenia...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
CHARAKTERYSTYKA STUDIÓW
Program studium obejmuje, oprócz podstawowych zagadnień z psychologii, socjologii, komunikacji i zarządzania, nowoczesną wiedzę w zakresie organizowania i prowadzenia public relations oraz reklamy. Celem studiów jest także zdobycie praktycznych...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Zajęcia obejmujące zagadnienia rynku mediów w Polsce i na świecie. Problematyka funkcjonowania środków przekazu. Zasady zarządzania w instytucjach medialnych w tym HR w mediach, organizacja i struktura redakcji. Tryby podejmowania decyzji w mediach. Zagadnienia...