Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest zaoferowanie słuchaczom szerokiego wachlarza wiedzy o działaniach PR oraz doskonalenie ich praktycznych umiejętności w zakresie kreowania pozytywnego wizerunku firmy, organizacji i osoby. Studia mają zapewnić przygotowanie słuchaczy w zakresie...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Cel studiów: Studia
ujmują tematykę komunikowania i public relations w aspekcie
międzynarodowym i międzykulturowym. Pozwalają słuchaczom na uzyskanie
wiedzy niezbędnej do pracy w agencji public relations, jak również w
firmie/korporacji międzynarodowej,...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studia mają na celu przygotowanie słuchaczy do praktycznej pracy w PR. Słuchacze poznają mechanizmy i narzędzia budowania pozytywnego wizerunku, kontaktu z mediami, współpracy biznesowej w branży PR. Absolwent studiów ma posiąść wszystkie niezbędne kompetencje...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Celem studiów jest przygotowanie słuchaczy do umiejętnego prowadzenia działań z zakresu public relations i marketingu partnerskiego. Cel ten jest osiągany poprzez przekazywanie słuchaczom wiedzy na temat public relations, poszerzanie ich kompetencji w zakresie...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Studia adresowane są do kadry
menedżerskiej firm i instytucji, pracowników działów marketingu, Public
Relations, HR, pracowników banków, agencji reklamowych, marketingowych,
mediów, absolwentów studiów wyższych, oraz wszystkich, którzy pragną
rozszerzyć swoje...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Studia adresowane są do kadry
menedżerskiej firm i instytucji, pracowników działów marketingu, Public
Relations, HR, pracowników banków, agencji reklamowych, marketingowych,
mediów, absolwentów studiów wyższych, oraz wszystkich, którzy pragną
rozszerzyć swoje...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Podczas zajęć dydaktycznych uczestnicy studium zdobędą kompetencje: - promowania szkoły i innych placówek edukacyjnych, - konstruowania wypowiedzi dla mediów i w mediach, - tworzenia promocyjnego wizerunku...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studia przygotowują bardzo poszukiwanych przez różnych pracodawców
specjalistów Human Resources, Public Relations, ekspertów w zakresie
nowatorskich rozwiązań zarówno w procesie produkcji, jak i tworzeniu
najskuteczniejszych modeli zarządzania. Jednocześnie...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest wszechstronne przygotowanie słuchaczy do realizowania zadań z zakresu public relations w zmieniającym się otoczeniu organizacji. Kształcenie obejmuje nie tylko podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu public relations, komunikowania społecznego,...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Celem studium jest przygotowanie profesjonalnej kadry, która będzie odpowiedzialna za kreowanie pozytywnego wizerunku instytucji i przedsiębiorstw zarówno na rynku, jak i jej wnętrzu. Studia Podyplomowe Public relations - media i komunikowanie Nie ma chyba na...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studia Podyplomowe- Public Relations z Elementami Psychologii Zarządzania PROGRAM studiów obejmuje następujące zagadnienia: -psychologia zarządzania, -komunikacja społeczna (wystąpienia publiczne, organizacja i uczestnictwo w zebraniach i konferencjach), -media...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Studia Podyplomowe-Rzecznik Prasowy PROGRAM studiów uwzglednia nastepujace zagadnienia: • Warsztat pracy i biuro rzecznika prasowego • Rola rzecznika prasowego w firmie i obsługa wizyt • Wiedza o prasie, radiu i telewizji jako mediach i umiejetnosci ich przegladu...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studium Public Relations dostarcza słuchaczom wiedzy i umiejętności praktycznych do prowadzenia działalności promocyjnej instytucji i firm działających na wolnym rynku. Słuchacze poznają zagadnienia z zakresu budowy skutecznej strategii komunikacji zarówno z...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studium przeznaczone jest dla praktyków: polityków i działaczy samorządowych, asystentów, rzeczników prasowych i pracowników biur prasowych, pracowników agencji i komórek public relations.
Celem studium jest przygotowanie specjalisty zdolnego samodzielnie diagnozować...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest przygotowanie do umiejętnego prowadzenia działań z zakresu Public Relations z uwzględnieniem zarządzania kryzysowego oraz komunikacji pomiędzy organizacją a każdą grupą publiczności. Public Relations Ukończenie studiów Public Relations daje...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Absolwenci studiów podyplomowych otrzymują świadectwa ukończenia studiów podyplomowych zgodnie z rozporządzeniami stosownych resortów: Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej dotyczących zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Warunkiem zaliczenia studiów jest napisanie egzaminu pisemnego oraz pracy dyplomowej. Absolwenci studiów otrzymują DYPLOM ukończenia studiów podyplomowych WSMiB w zakresie: “Public relations w funkcjonowaniu nowoczesnego przedsiębiorstwa”. Cel studiów podyplomowych:
dostarczenie...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studia podyplomowe Media i Public Relations mają na celu wszechstronne przygotowanie do zawodu dziennikarza, przygotowanie do wykonywania innych zawodów związanych z szeroko pojętą dziedziną komunikacji społecznej – w organizacjach społecznych, reklamie, promocji....
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studia mają na celu dostarczenie specjalistycznej wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu kreowania wizerunku firmy, kształtowania relacji z masmediami oraz projektowania promocji przedsiębiorstwa i produktu. Studia Podyplomowe: Public Relations Tryb nauki...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Celem studiów podyplomowych jest :
* przekazanie wiedzy na temat public relations,
* poszerzenie kompetencji w zakresie stosowania technik i narzędzi public relations,
* kształtowanie umiejętności posługiwania się metodami skutecznej komunikacji...