Studia Podyplomowe - Public Relations - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSIiE - Wyższa Szkoła Informatyki i Ekonomii TWP

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Public Relations - Zaoczne - Olsztyn - Warmińsko-Mazurskie

  • Cele
    Celem studiów jest zaoferowanie słuchaczom szerokiego wachlarza wiedzy o działaniach PR oraz doskonalenie ich praktycznych umiejętności w zakresie kreowania pozytywnego wizerunku firmy, organizacji i osoby. Studia mają zapewnić przygotowanie słuchaczy w zakresie stosowania środków i metod sprawnego komunikowania się z otoczeniem przy prowadzeniu działalności promocyjnej.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Studia adresowane są głównie do praktyków PR, jak również osób, które zamierzają podjąć pracę na stanowisku związanym z tworzeniem oraz kształtowaniem wizerunku firmy na rynku, kadr kierowniczych organizacji, a także rzeczników prasowych. animatorów życia gospodarczego, społecznego i kulturalnego oraz do administracji samorządowej i państwowej, w tym do działaczy samorządów gminnych, lokalnych działaczy kultury i pracowników placówek kulturalnych, animatorów życia sportowego, działaczy partii politycznych.
  • Szczegółowe informacje
    WYDZIAŁ SOCJOLOGII I PEDAGOGIKI W OLSZTYNIE
    
    kierunek: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
    specjalność: Public relations – II semestry

    Program kształcenia obejmuje między innymi zagadnienia dotyczące wewnętrznego i zewnętrznego PR, jak również ocenę ich efektywności. Absolwent powinien nabyć kompetencje potrzebne do kształtowania i zarządzania informacją i wizerunkiem, planowania i realizowania strategii public relations, zarządzania komunikacją w kryzysie. Powinien skutecznie posługiwać się narzędziami audytowymi w zakresie monitorowania efektów działań PR oraz efektów kampanii PR. Słuchacz powinien zostać wyposażony w wiedzę dotyczącą podstaw prawnych działań PR, etycznych, kulturowych i etykietalnych. Będzie umiał pozycjonować PR w odróżnieniu od działań reklamowych i marketingowych. W zakresie praktycznych nawyków i umiejętności zostanie wyposażony w zestaw technik pozwalających działać w stresie, prowadzić negocjacje, budować strategie prezentacyjne i autoprezentacyjne.

    Założenia organizacyjne studiów

    Program studiów obejmuje ogółem 260 godzin. Zajęcia odbywają się dwa razy w miesiącu, w soboty i niedziele, co dwa tygodnie.

Inne informacje związane z public relations

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |