Home > Kursy i Szkolenia > Komunikacja w Biznesie > Olsztyn > Alchemia Komunikacji z Klientem - Szkolenie - Olsztyn - Warmińsko-Mazurskie

Alchemia Komunikacji z Klientem - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Grupa Olsztyńska Szkoła Biznesu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Alchemia Komunikacji z Klientem - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Olsztyn - Warmińsko-Mazurskie

  • Szczegółowe informacje
    Cel szkolenia
    • wzmocnienie kompetencji w obszarze komunikacji interpersonalnej na 3 poziomach: szef, pracownik, klient,
    • zwiększenie pewności siebie, asertywności, umiejętne dobieranie odpowiednich dla rozmówcy argumentów i dostosowywanie się do sytuacji,
    • zmiana postawy z reaktywnej na proaktywną związaną z wychodzeniem z inicjatywą w stosunku do problemów,
    • uwrażliwienie na znaczenie świadomego i skutecznego korzystania z odpowiednich technik komunikowania się na odległość,
    • integracja zespołu i poprawa atmosfery i współpracy w zespole.
    Program szkolenia
    1. Refleksja aby nam się chciało.
      • Jak zwiększyć nasz potencjał?
      • Kim jestem dziś, jaki mam plan na jutro?
      • Jak sterować naszymi emocjami?
      • Jak działa moje nastawienie?
      • Koło wpływu i koło troski
    2. Magia współpracy z klientem
      • Kim jestem? – diagnoza stylu współpracy
      • ABC asertywnej komunikacji na 3 poziomach szef, pracownik, klient
      • Asertywność to siła i moc
      • Jak rozwijać asertywność w sobie i w innych? – pomysł na coaching
      • Na ile w pełnij wykorzystuje znane mi techniki sprzedaży?
    3. Kropka nad”i”
      • Trening stosowani najskuteczniejszych 7 technik asertywności
      • Czy nasz standard rozmowy jest receptą na każdego? - wypracowanie skutecznych standardów rozmowy wykorzystując język perswazji
      • Jak się wyróżniać przez telefon? - techniki
    Czas realizacji
    • Liczba godzin: 16 h
    • Czas realizacji: 2 dni
    • Termin i miejsce realizacji: do uzgodnienia z zamawiającym

Inne informacje związane z Komunikacja w Biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X