Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Cena:
4 950 PLN
Praktyk NLP i Procesy Komunikacyjne w Zarządzaniu. Trening prowadzi: Siergiej Litwinow. Akasha sp. z o.o. zaprasza na pełne szkolenie poziomu Praktyk NLP skierowane do właścicieli firm, kierowników działów, trenerów, osób pracujących...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Cena:
1 770 PLN
Na sukces firmy, projektu, inwestycji składa się tysiące małych porozumień. To kumulacja wielu rund negocjacyjnych, a przede wszystkim kompetencji i motywacji ludzi w ich prowadzeniu. Umiejętność dbania o interesy firmy i dobór odpowiedniej taktyki, to...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Cena:
2 270 PLN
Podczas warsztatu dowiesz się
Jakie umiejętności menedżerów przekładają się na zyski?
Jakie cechy ułatwiają menedżerom budowę wartości firmy – godzenie sprzeczności ?
W jakich obszarach możesz pozwolić swoim ludziom na przeciętność a w jakich...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Każdy uczestnik otrzymuje dyplom ukończenia szkolenia AVENHANSEN 1. Wstęp
Gra grupowa „Obelisk” – wprowadza w temat zebrań i spotkań, a
jednocześnie pokazuje, jakie elementy są niezbędne, żeby został
zrealizowany określony cel.Wspólna analiza wnioskiKlasyczne...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
Analiza i sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas wystąpienia, Opanowanie i pogłębienie umiejętności swobodnej wypowiedzi retorycznej, przy jednoczesnym pokonaniu zjawiska ,,tremy'', Przedstawienie...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie skierowane jest do osób, które chciałyby podnieść kompetencje i umiejętności związane z procesem negocjacji. Program szkolenia 1. Autodiagnoza mocnych stron w zakresie procesu negocjacji oraz wytyczanie obszarów ...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem
szkolenia jest doskonalenie umiejętności komunikacji werbalnej
(słownej) i niewerbalnej (gesty, mimika, kontakt wzrokowy, postawa
ciała) aby być bardziej precyzyjnym i zrozumiałym dla innych. Zgodność
"języka ciała" z komunikatem werbalnym przekazuje...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Program szkolenia 1. Nieświadomy umysł - drzemiąca siła do wykorzystania 2.
Trzy typy osobowościowe - wzrokowcy, słuchowcy i kinestycy, czyli w
jaki sposób odbieramy otaczającą nas rzeczywistość i jak komunikujemy
się z otaczającym nas światem....
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy
szkolenia dowiedzą się o tym w jaki sposób przygotować i zrealizować
prezentacje/wystąpienie publiczne aby było atrakcyjne dla słuchaczy.
Poruszane będą najważniejsze zagadnienia dotyczące wizerunku prezentera,
procesu komunikacji z grupą, radzenia...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
Dostarczenie Uczestnikom wiedzy z zakresu negocjacji Pogłębienie umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji Uświadomienie Uczestnikom czynników mających wpływ na skuteczność procesu negocjowania Przekazanie Uczestnikom wiedzy na temat...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Negocjacje to NIE gra, ponieważ
rzeczywistość, w przeciwieństwie do gry, narzuca nieograniczoną liczbę
wariantów taktycznych.Procesy negocjacyjne zachodzą wszędzie tam, gdzie
podejmowane są decyzje, istnieje kontakt z
klientem/kontrahentem.Skuteczność...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Każdy czasem staje w sytuacji obrony swoich racji. Zdarza się też, że
pewne sprawy wydają się nam nie do wyjaśnienia a argumenty naszego
rozmówcy czy rozmówców są całkowicie niezrozumiałe. Ale czy na pewno nie
da się tego zmienić? Przedstawiam Państwu...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia wzmocnienie kompetencji w obszarze komunikacji interpersonalnej na 3 poziomach: szef, pracownik, klient,zwiększenie
pewności siebie, asertywności, umiejętne dobieranie odpowiednich dla
rozmówcy argumentów i dostosowywanie się do sytuacji,zmiana...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Program oparty jest na pracy
warsztatowej. Każdy z uczestników będzie miał okazję przećwiczenia
swojego wystąpienia. Każdy otrzyma informacje zwrotne dotyczące sposobu
prezentacji (od grupy oraz trenera), jak i również merytoryki (od
uczestników). Każdy...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom zasad, dotyczących poprawnej komunikacji i przekazywania informacji, a także ćwiczenie umiejętności interpersonalnych opartych na założeniach inteligencji emocjonalnej. Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Po szkoleniu każdy z uczestników:
• będzie znał mocne i słabe strony swoich dotychczasowych prezentacji oraz stylu prezentowania
• będzie rozumiał i umiał wykorzystać wiedzę dotyczącą przygotowania i planowania prezentacji
• będzie potrafił jednoznacznie...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem warsztatu jest uświadomienie uczestnikom, że komunikowanie się z otoczeniem jest jednym z najważniejszych aspektów życia człowieka. Więcej niż 80% informacji odbieranych przez ludzi w procesie komunikacji przesyłanych jest za pomocą mowy niewerbalnej (mowa...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Co to jest kryzys, czym się charakteryzuje, jak przebiegaReguły postępowania w kryzysie Case study - dobre wzory i nauczkiBudowanie strategii wyjścia z kryzysu i komunikacjiOpracowywanie materiałów - informacji, oświadczeń, pytań...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Prowadzenie zebrań Komunikacja interpersonalna Prowadzenie zebrań Zarządzanie konfliktem w organizacjiPodstawy asertywności Podejmowanie decyzji na zebraniachProwadzenie zebrań - ćwiczenia
Informacje organizacyjne:...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Wiedza ogólna na temat prezentacjiRozpoznawanie audytorium Dobór treści prezentacji w zależności od potrzeb odbiorców Dobór struktury prezentacji, Efektowne rozpoczynanie i kończenie prezentacjiRetoryka i dykcjaUtrzymywanie...