Praktyka Wywierania Wpływu Oraz Sztuki NLP - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem BD Center Sp. z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Praktyka Wywierania Wpływu Oraz Sztuki NLP - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Rzeszów - Podkarpackie

  • Szczegółowe informacje
    Program szkolenia
    1. Nieświadomy umysł - drzemiąca siła do wykorzystania

    2. Trzy typy osobowościowe - wzrokowcy, słuchowcy i kinestycy, czyli w jaki sposób odbieramy otaczającą nas rzeczywistość i jak komunikujemy się z otaczającym nas światem.

    3. Predykaty w praktyce

    4. Zaprogramowany świat, czyli poznanie typowych metafiltrów odpowiedzialnych m. in. za naszą motywację do podejmowania decyzji (np. o zakupie):   
    • Autorytet wewnętrzny - autorytet zewnętrzny
    • Ja - inni
    • Podobieństwa - różnice
    • Do (dążenie) - od (unikanie)
    • Opcje - procedury
    • Ogólny - szczegółowy
    5. Jak nie obudzić strażnika, czyli sprzedać nie sprzedając:
    •   Presupozycje odnoszące się do procesów myślowych
    • Pozorny wybór
    • Presupozycje dotyczące przymiotników i przysłówków oraz stopniowania
    • Presupozycje dotyczące czasu
    • Implikacje z użyciem czasu
    • Implikacje z użyciem słowa "podczas, w trakcie" oraz "im...tym"
    • Implikowana jednoczesność
    • Implikowany skutek
    • Równoważnik kompleksowy
    • Metafory i cytaty
    6. Podstawowe reguły wpływu społecznego, a techniki perswazyjne jako ich pochodna:
    • Reguła wzajemności
    • Zasada kontrastu
    • reguła niedostępności
    • Reguła społecznego dowodu słuszności
    • Reguła lubienia i sympatii
    • Reguła autorytetu
    • Reguła zaangażowania i konsekwencji
    7. Techniki zwiększające skuteczność sprzedaży:
    • Z dobroczyńcy - żebrak
    • Drzwiami w twarz
    • Stopa w drzwiach
    • Ukryte koszty
    • Marchewka i kij
    8. Struktura skutecznego tekstu perswazyjnego
    • Nadawca
    • Nagłówek
    • Pierwszy akapit
    • Tekst główny
    • Żądanie akcji
    • Podpis
    • Formularz
    9. Perswazja w komunikacji niewerbalnej, czyli co mówi nasze ciało i jak to skutecznie wykorzystać w relacjach handlowych?
    • Wygląd osobisty
    • Postawa ciała
    • Kontakt wzrokowy
    • Gestykulacja
    • Uścisk dłoni
    • Operowanie przestrzenią
    10. Manipulowanie w celu pozyskania zamierzonego efektu w relacji z Klientem, a sztuka budowania długofalowych relacji z Klientem.

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |